دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / نشست هم اندیشی پژوهشگران و اندیشمندان موسسه موضوع شناسی احکام فقهی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده اعلام کرد: در بخش ترویجی موزه دین و دنیا با وسعت بیش از ۳۰۰۰ متر مربع را برگزار کرده ایم که دارای آثار تاریخی و قیمتی مهمی می باشد و در معرض دید عموم مردم در مجموعه مسجد مقدس جمکران واقع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح زاده رئیس هیئت امنای مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در نشست هم اندیشی پژوهشگران و اندیشمندان این مؤسسه ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها گفت: آیه شریفه نفر دو وظیفه تفقه در دین و ابلاغ و انذار را برای ما تعیین فرموده است؛ مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی ذیل این آیه شریفه تشکیل شده و به هردو بخش آن پرداخته است.

وی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا بخش آموزشی مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی دچار تضعیف شد؛ اما به دنبال راه اندازی مجدد بخش تخصصی و آموزشی این مؤسسه در آینده ای نه چندان دور هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده، خاطرنشان کرد: در بخش ترویجی موزه دین و دنیا با وسعت بیش از ۳۰۰۰ متر مربع را برگزار کرده ایم که دارای آثار تاریخی و قیمتی مهمی می باشد و در معرض دید عموم مردم در مجموعه مسجد مقدس جمکران واقع شده است.

وی گفت: از جمله فعالیت های اساسی مؤسسه در این سال ها، مصوب شدن علم موضوع شناسی احکام فقه به عنوان دانشی مستقل است؛ حمایت مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی از ۵۰۰ پایان نامه حوزوی در سطوح ۳ و ۴ یکی دیگر از مصوبات خوبی است که با تلاش مسئولین این مؤسسه محقق شده اند.

رئیس هیئت امنای مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی، تصریح کرد: امیدواریم که در فصل جدید و با افول نسبی بیماری کرونا بتوانیم شاهد پژوهش های بیشتری از سوی پژوهشگران مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha