دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عراق

حوزه/ "زهراء حسام" فعال رسانه ای عراقی طی یادداشتی نوشت: "جنات" را در عکس دیدم، همانطور که انتظار داشتم مشغول گفت و گو با جناب آیت الله سیستانی بود و این مرجع بزرگوار برای شنیدن حرف های او کمرش را خم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، "زهراء حسام" فعال رسانه ای در خصوص دیدار اخیر تعدادی از کودکان سرطانی با مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله سیستانی و اعتماد به نفس دختری به نام «جنات عماد عبدالوهاب» در صحبت با این مرجع بزرگوار یادداشتی نوشته است. وی در این سخنان از مرجعیت دینی در زمینه مراقبت از بیماران و همچنین طرح پزشکی آستان قدس حسینی در خصوص فراهم کردن زمینه درمان رایگان بیست روزه برای همه مراجعه کنندگان در مراکز وابسته به آن، قدردانی کرد.

متن یادداشت به شرح ذیل است؛

این اولین باری نبود که چشمانم به چهره آیت الله سیستانی روشن می شد، بلکه به دنبال دختری به نام جنات عماد عبدالوهاب بودم. کودکی مبتلا به سرطان کسی که آرزویش را به خدا و ستارگان و مردی به نام شیخ کربلائی می گفت. آرزویی که می خواهد آیت الله سیستانی را از نزدیک ببیند و می گفت آرزویم این است او را ببینم و از آنجا که خواب و آرزو دیر به وقوع می پیوندد، منتظر بود. اما این بار مردی بزرگوار که در تمام مناسبت ها و زمان های خاص او را آزمودیم و سید و آقای زمان و ساعات و دقایق ما است ظرف چند روز آرزوی این دختر را برآورده کرد.

"جنات" را در عکس دیدم همانطور که انتظار داشتم مشغول گفت و گو با جناب آیت الله سیستانی بود و این مرجع بزرگوار برای شنیدن حرف های او کمرش را خم کرد.

من علم زبان حرکات بدن را نمی دانم اما از متخصصان می خواهم که برای ما زبان حرکات "جنات" را بازخوانی کنند. بدون شک در این خوانش حرکات دست و نگاهش به عنوان دختری بزرگ، با درایت، تحصیل کرده و هوشیار به نظر می رسد.

این موضوع نه تنها با این تصویر مشخص شد، بلکه به نظر من تکمیل شد، زیرا نحوه صحبت و درخواست آرزوهایش که در فیلم قبل از جلسه، دیده شد ابعاد بسیاری از شخصیت او را آشکار کرد. این رفتارها نشان دهنده تربیت صحیح و عالی جنات است که از آن برخوردار بوده است.

تفاوت زیادی وجود دارد، بین کودکی که اعتماد به نفس دارد و خواستار ملاقات با شخصیت مهمی در سطح ملی، مذهبی بلکه در سطح جهان و همه ادیان، است با کودک متزلزلی که به دلیل نقص در تربیتش نمی تواند صحبت و یا خواسته هایش را بیان کند.

فرق زیادی بین کودکی که دارای علایق و خواسته های بزرگ دیدار با علما و عشق به آنها است با کودکی که دارای شخصیت سطحی و فقط به دنبال سیر در فضای مجازی و دنیای هنر مبتذل است.

منبع: https://masom.imamhussain.org/more/2447

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha