یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در دیدار با خانواده شهدا گفت: قدرت و عزت برای ملتی است که شهادت را سعادت می داند و به این شهادتها افتخار و در این راه صبر می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم،گفت: خانواده‌ی شهدا مدرس صبر و ایثار هستند، ایشان فرزندان دلبند خویش را تقدیم راه اسلام کردند و در این راه صبر نمودند و این ارزش بسیاری دارد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم اشاره کرد: همین روحیه صبر و ایثار و استقامت به جوانان مومن و انقلابی منتقل گردید و باعث شد تا دشمن جرات تجاوز به این مملکت اسلامی را نداشته باشد. براستی ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد و با این روحیه هیچ نیرویی نمی تواند بر این ملت غلبه کند.

حجت الاسلام هنرمند افزود: شهدای شما مایه افتخار و عزت نظام اسلامی هستند، همین خونهای شهدا این کشور را حفظ کرده و با همه تهدیدها، تحریم ها و دسیسه های دشمنان، در مسیر تعالی قرار داده است.

در پایان این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم به همراه رئیس بنیاد منطقه دو از خانواده معظم شهیدان رضا و عباس دوستدار تقدیر کرد.

رضا در سال ۱۳۳۹ متولد شد. وی در دی ماه سال ۱۳۶۰ در مهاباد توسط منافقین به شهادت رسید. برادرش عباس نیز در سن ۱۷ سالگی، سال ۱۳۶۲ در جبهه های حق علیه باطل به مقام شهادت نایل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha