یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: کسانی که به عنوان مدیر در حکومت اسلامی شناخته می شوند باید همواره تقوا، پاکدستی، امانتداری و... را نصب العین خود قرار دهند زیرا اعمال یکایک ما در آخرت به صورت کامل مورد بازخواست قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: مردم همواره قدردان مسئولانی هستند که خود را وقف خدمت به جامعه و ملت می کنند.

امام جمعه سننندج گفت: از مدیران درخواست داریم که در انجام کارها و وعده های خود صادق باشند و خدایی ناکرده با وعده های غیرعملی در جامعه بذر ناامیدی و یاس نکارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جامعه ما به دلایل مختلفی دچار مشکلات اقتصادی و بیکاری شده است، انتظار داریم که دولت آقای رئیسی بتواند با همفکری و البته نگاه جهادی بر این مشکلات فایق شوند.

ماموستا رستمی اظهارد کرد: کسانی که به عنوان مدیر در حکومت اسلامی شناخته می شوند باید همواره تقوا، پاکدستی، امانتداری و... را نصب العین خود قرار دهند زیرا اعمال یکایک ما در آخرت به صورت کامل مورد بازخواست قرار می گیرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه باید همه قدردان امنیت کنونی در کشور باشیم، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه منطقه خاورمیانه در بحث امنیت وضعیت بسیار اسفناکی دارد، بازهم شاهد امنیتی مثال زدنی در کشور هستیم که امیدواریم که در سایه این امنیت پایدار دیگر مشکلات هم به تدریج برطرف شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha