شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد- امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: اکنون‌که شرایط اقتصادی سخت شده، باید برای مردم شفاف‌سازی کنیم و بگوییم امام جمعه، وزیر، معاون و نمایندگان مجلس چه میزان حقوق می‌گیرند و وقتی حقوق‌ها تا حدودی برابر باشد، مردم عدالت اجتماعی را درک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حقوق‌های نجومی و زندگی اشرافی‌گری ممنوع است به همین دلیل باید زمینه‌ای فراهم شود تا کارگران بتوانند با همین حقوق زندگی خود را بگذرانند و مشکلات معیشتی مردم را می‌توان در قالب تعاونی‌ها، برطرف کرد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: توصیه ما به مجلس این است که اکنون فرصت دارید بستر را فراهم کنید تا عدالت اجتماعی را مردم لمس کنند.

وی تصریح کرد: اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نیز نباید باشد؛ اکنون به همت دولت انقلابی فساد در حال برچیده شدن بوده و امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: اکنون‌که شرایط اقتصادی سخت شده، باید برای مردم شفاف‌سازی کنیم و بگوییم امام جمعه، وزیر، معاون و نمایندگان مجلس چه میزان حقوق می‌گیرند.

وی بیان کرد: وقتی حقوق‌ها تا حدودی برابر باشد، مردم عدالت اجتماعی را درک می‌کنند و این همان اعتمادسازی به‌عنوان نیاز ضروری جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: مشکلات خوزستان را به‌صورت مکرر به رئیس‌جمهور می‌رسانیم و مردم نیز باید صبور باشند.

وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که جنگ روایت‌ها تلنگری برای امت اسلامی است و این یک تلنگر به تمامی مسئولین نظام است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، افزود: ایشان فرمودند تصویرسازی غلط در ۴۲ سال گذشته برای نابودی آینده انجام شده که باید هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب را آن‌گونه که هست تبیین نکنیم رسانه‌های دشمن آن‌گونه که می‌خواهند تحریف می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در محکومیت توهین‌کنندگان به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) گفت: توهین به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) از نظر ما نیز محکوم است؛ دشمنان قومیت‌ها را به جان یکدیگر انداخته‌اند و در برخی از کشورها اخلاق افکنی می‌کنند.

وی بیان کرد: فردی که توهین می‌کند یا مستقیم سرباز استکبار است و یا در زمین دشمن بازی می‌کند که بحمدالله علمای اهل سنت نیز این توهین را محکوم کردند.

خطیب جمعه اهواز گفت: دشمنان در عراق و سوریه شیعه‌کشی می‌کردند و می‌گفتند این جنایت توسط سنی‌ها بوده است که باید نسبت به این توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه در فصلی هستیم که احتمال بارندگی و جمع شدن آب‌های سطحی وجود دارد انتظار می‌رود که مسئولان مربوطه در این زمینه تمهیدات لازم را بیندیشند تا مردم متحمل خسارت‌هایی نشوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علوی اهواز کوت عبدالله IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    1 0
    ممنونم سیدجان که به فکر ما فقرا هستید