جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به به موضوع مذاکرات هسته ای، گفت: به تیم مذاکره کننده اعلام می کنیم که از هیچ قدرتی نهراسید و عملگرا و واقع گرا باشید و این را بدانید که همه مردم و مسئولان پشتیبان تیم مذاکره کننده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن زاده امروز در خطبه های نماز جمعه میاندوآب که در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و برشمردن فضائل حضرت فاطمه زهرا(س) در قرآن کریم، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر فضائل، کمالات و کرامات هستند و باید مراسمات اهل بیت(ع) با شکوه برگزار شود، چرا که ما هرچه داریم به برکت اسلام است و مردم و مسئولان نسبت به این ایام بی تفاوت نباشند و برای دختر نبی مکرم اسلام قدمی بردارند.

وی با اشاره به به موضوع مذاکرات هسته ای، گفت: به تیم مذاکره کننده اعلام می کنیم که از هیچ قدرتی نهراسید و عملگرا و واقع گرا باشید و این را بدانید که همه مردم و مسئولان پشتیبان تیم مذاکره کننده هستند تا هر آن چیزی که به نفع و صلاح ملت است رقم بخورد.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: کشورهای اروپایی مذاکره کننده متون پیشنهادی ایران را زیاده خواهی عنوان می کنند، در حالی که خودشان در سال ۹۵ می گفتند: اگر ایران پای میز مذاکره بیاید تحریم ها را رفع می کنند ولی این کار را نکردند.

وی با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، ما به اروپا و آمریکا هیچ اعتمادی نداریم، افزود: سرنوشت کشورها و کسانی که به آمریکا اعتماد کردند را در دنیا مشاهده می کنیم که به ضلالت و نابودی کشیده شدند.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه ما از دیپلمات های خود حمایت می کنیم و به آنها اعتماد داریم، ولی به دشمن اعتمادی نداریم، گفت: مردم و تمام گروه ها و جناح ها به دشمنی که در حین مذاکرات از تهدید حرف می زند، اعلام می کنند که اگر دست از پا خطا کنند و شیطنتی از آنها سربزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی افزود: آنها مگر جنگ ۲۲ و ۳۳ روزه را فراموش کرده اند که چگونه شکست خوردند و یا آخرین بار چگونه دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناو آنها را متوقف و آنها را خوار ساختند.

امام جمعه میاندوآب گفت: همه دنیا نیز دست به دست هم داد و پول های کثیف نیز به پای کار آمدند و داعش را تشکیل، حمایت و پشتیبانی کردند ولی سپهبد شهید حاح قاسم سلیمانی و یارانش در مقابل لشکریان انبوه آنها ایستادند و آنها را نابود کردند.

وی با تاکید بر اتحاد و گوش به فرمان ولایت بودن، تصریح کرد: ما رویش های انقلاب ۵۷ هستیم و همانطور که پدران ما در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند، نسل امروزی و جوانان ما نیز مومن و پابه کار و انقلابی و ولایت مدار در صحنه حاضر و آماده خلق حماسه ها هستند.

حجت الاسلام حسن زاده در پایان با تاکید بر اینکه باید از تاریخ درس و عبرت گرفت، افزود: آمریکا قلدر هر کس را همراهی کرده است، سرانجامش نابودی بوده و لذا باید هوشیار بود و بصیرت داشت و فریب توطئه های امپراطوری رسانه ای دشمنان را نخورد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha