سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تقدیر از اساتید_موسسه اموزش عالی حوزوی اصفهان

حوزه/ آیین تقدیر از اساتید کارگروه های پژوهشی و معاونان پژوهش مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا (س) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا فراهینی، رئیس هیئت امنای مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا (س) اصفهان، در آیین تقدیر از اساتید کارگروه های پژوهشی و معاونان پژوهش مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا (س) اصفهان به بیان صفات بارز شخصیت حضرت صدیقه طاهره(س) پرداخت و اظهار داشت: حضرت زهرا(س) دارای صفات بسیار عالی معنوی و اخلاقی است.

وی ادامه داد: جامعه بشری می تواند با الگوگیری از ایشان، زندگی سالم، معنوی و الهی را تجربه کند؛ شناخت صفات و سیره حضرت زهرا سلام الله علیها نیازمند کار تحقیقی در منابع تاریخی و روایی است؛ هرچند کارهایی در این زمینه صورت گرفته اما کافی نیست. محقیقن حوزوی خصوصا بانوان حوزوی باید در این زمینه با دانش و مهارت خود به تحقیق بپردازند و حضرت زهرا سلام الله علیها را بیشتر از قبل به جامعه بشناسانند.

عفت رمضانیان، مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا (س) اصفهان هم ضمن بزرگداشت ایام فاطمیه و هفته پژوهش، به تبیین نقش اساتید پژوهشی پرداخت و اظهار داشت: پژوهش فعالیتی است که نیازمند انگیزه و مهارت است. اساتید پژوهشی قبل از هر چیز وظیفه انگیزه بخشی به طلاب در امر تحقیق و پژوهش را بر عهده دارند، بدین معنا که باید با جذاب سازی پژوهش زمینه علاقه مندی طلاب را به پژوهش فراهم نمایند تا در مرحله بعد با آموزش مهارت های پژوهشی، زمینه تولید مقالات و تحقیقات علمی وزین فراهم شود.

در پایان خانم رمضانیان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی و حجت الاسلام و المسلمین فراهینی ضمن تقدیر و تشکر از معاونین پژوهش و اساتید کارگروه های پژوهشی به خاطر تشکیل به موقع کارگروه ها و بررسی دقیق و علمی طرح ها در کنار پیشنهادهای علمی و تلاش در جهت ارتقاء بخشی به فعالیت علمی طلاب، با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha