چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ارومیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه بر تعامل و روابط هر چه بیشتر بین حوزه‌ و دانشگاه‌ تاکید کرد و گفت: نباید وحدت حوزه و دانشگاه به هفته ایام شهادت شهید مفتح محدود شود و ایجاد ارتباط بین این دو مجموعه علمی موجب پویایی و پیشرفت کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، پروین جهانی، روز دوشنبه در نشست مشترک اساتید حوزه و دانشگاه که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه برگزار شد، بر ضرورت اجرای فرمایشات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم تأکید کرد و اظهار داشت: اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب، موجب پیشرفت جامعه اسلامی خواهد بود و کشور را در ریل موفقیت‌ها قرار خواهد داد.

وی افزود: در این ۴۲ سال اخیر جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌هایی چشمگیری را داشته و تمام این امورات در سایه همت بلند جوانان و نخبه‌های کشورمان بوده و این یعنی ما هر کجا با استعداد جوانان ورود کردیم موفقیت هایی را کسب نموده‌ایم و بایستی اتکا به جوانان در اولویت مسئولین امر باشد.

مدیر مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه همچنین بر تعامل و روابط هر چه بیشتر بین حوزه‌ها و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: نباید وحدت حوزه و دانشگاه به هفته ایام شهادت شهید مفتح محدود شود و ایجاد ارتباط بین این دو مجموعه علمی موجب پویایی و پیشرفت کشور خواهد شد.

در ادامه این مراسم اساتید دانشگاه به مشکلات دانشجویان که ریشه در اعتقادات و معنویات این قشر دارد پرداختند و از اساتید و طلاب حوزه خواستند جهت تقویت روحیه و امید به زندگی در بین دانشجوبان کمک حال دانشگاه باشند.


این مراسم با عزاداری برای بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) به پایان رسید.

وحدت حوزه و دانشگاه به ایام خاصی محدود نشود

وحدت حوزه و دانشگاه به ایام خاصی محدود نشود

وحدت حوزه و دانشگاه به ایام خاصی محدود نشود

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha