پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه/ قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراسم ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و دهه فجر باید به شکل باشکوه و پرشوری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، در مراسم معارفه سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: داشتن همزمان روحیه جهادی، فکر جهادی و عمل و رفتار جهادی لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه احیای اسلام ناب محمدی یکی از اهداف تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: کشور نیاز به تحول دارد و سازمان تبلیغات اسلامی در این دوره برای تحول و تعالی تلاش می‌کند.

حجت الاسلام حریزاوی با تاکید بر اینکه مأموریت اصلی سازمان تبلیغات حرکت، کار جهادی و تحول و تعالی مجموعه است، ادامه داد: به خاطر وضعیت فرهنگی کشور و هجوم فرهنگ‌های بیگانه و ضد ارزش‌های اسلامی بیش از ۵۰ مأموریت بالفعل برعهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شده که باید همگی برای تحقق آن تلاش کنیم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های فرهنگی و دینی پیش رو نیز تاکید کرد و گفت: مراسم ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و دهه فجر باید به شکل باشکوه و پرشوری برگزار شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha