دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خروجی حماسه 9 دی، حماسه بصیرت افزایی ملت  ایران بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه در نشست شورای هماهنگی مراسم ۹ دی و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: خروجی حماسه ۹ دی ماه بصیرت افزایی ملت ایران بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست شورای هماهنگی مراسم ۹ دی و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه ثارالله برگزار شده بود، اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی و هدایت‌های امام و رهبری انقلابی در خاورمیانه صورت گرفت که در سده اخیر بی نظیر بود.

امام جمعه دهدشت گفت: استکبار جهانی زود متوجه شد این حادثه باعث بیرون کردن آنها از خاورمیانه و غرب آسیا بود به همین خاطر از همان ابتدا توطئه‌ها علیه انقلاب نوپا شروع شد.

وی با اشاره به تحمیل جنگ نابرابر بر ملت، تصریح کرد: دشمنان همواره در اتفاقات مهم و حساس ورود کردند که انقلاب را به زانو در بیاورند اما با ایمان، حضور به موقع و بصیرت سیاسی مردم و هدایت‌های رهبری انقلاب از چالش‌ها به سلامت عبور کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به فتنه ۸۸ بیان داشت: حماسه ۹ دی بر ما اثبات کرد هر کجا مردم ورود کنند می‌توانند جامعه را بیمه کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه در آن رویداد خواص جامعه به رغم مجاهدت‌های گذشته اما رفوزه شدند، اضافه کرد: کسانی که خود سال‌ها مسئولیت داشته و انتخابات برگزار کرده بودند و از طریق همین انتخابات مسئولیت گرفتند به بهانه تقلب، فتنه ایجاد کردند.

وی گفت: در شرایطی که به صراحت جمعیت فریاد می‌زدند «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» ضرورت داشت خواص بیانیه بدهند مردم را به آرامش دعوت کنند اما ساکت شدند کسانی که سکوت کردند بیشترین نقش را در فتنه داشتند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: در ۹ دی ماه مقابل فتنه‌گران حرکت خودجوش مردمی شکل گرفت و باعث شد تفکرات غلطی که دشمن به آنها داده بود شسته شد خروجی این حماسه بصیرت افزایی ملت بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: مسئله فتنه ۸۸ یک تاریخ است به فراموشی سپرده نخواهد شد. بصیرت مهمترین عامل ذهنی است که انسان را در فتنه‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha