جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه کلیبر در آیین افتتاح نمایشگاه «بانوی بی نشان»، گفت: فاطمه زهرا (س) آنچنان با صلابت و استوار در مقابل دنیا طلبان و ریاست خواهان ایستاد که دشمنان را در حیرت و یأس فرو برده و مسلمانان را در دفاع از امامت و ولایت مصمم ساخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سعید رشادی، امام جمعه کلیبر در آئین افتتاح نمایشگاه «بانوی بی نشان»، گفت: فاطمه زهرا (س) آنچنان با صلابت و استوار در مقابل دنیا طلبان و ریاست طلبان ایستاد که دشمنان را در حیرت و یاس فرو برده و مسلمانان را در دفاع از امامت و ولایت مصمم ساخت.

وی اضافه کرد: آن بانوی بزرگ اسلام معدن حیا، حجاب و عصمت بود که حتی در مجلس آن مرد نامحرم و نابینا نیز ننشسته و پشت پرده قرار گرفت و کسی صدای او را نیز نشنیده بود اما وقتی دید حق ولایت غصب شده و غبار مظلومیت بر چهره امامت می‌نشیند با شجاعت تمام به سخنرانی پرداخته و از امامت و ولایت که ستون خیمه دین بود دفاع کرد.

حجت الاسلام رشادی یادآور شد: اگر چه دشمنان بر زهرای اطهر ظلم و ستم کرده و چراغ حیات او را خاموش کردند ولی این بانوی اسلام به عنوان الگو در سیره و عمل بر امت اسلامی به ویژه بر همه زنان عالم می‌درخشد و راه نورانی وی مایه عزت و عظمت مسلمانان است.

وی ابراز کرد: امروز نیز دشمنان اسلام برای مقابله با ارزش‌های دینی و کم رنگ ساختن نقش بسیار والای ولایت و مجاهدان فداکار راه او جبهه گرفته و دسیسه می‌چینند در حالی که فاطمیون و علویان بر تکلیف خود آگاه بوده و در هر زمان مثل دخت نبی مکرم اسلام تا پای جان ایستادگی کرده و دشمن را به عقب خواهد راند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha