چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خانم کاشانی

مدیر مدرسه علمیه حضرت حکیمه(س) سپاهان شهر گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، منیژه کاشانی، مدیر مدرسه علمیه حضرت حکیمه (س) سپاهان شهر، در جمع طلاب مدرسه، حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی دانست.

وی گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.

مدیر مدرسه علمیه حضرت حکیمه (س) سپاهان شهر تصریح کرد: مهمترین بصیرت این است که ما با خودمان کنار بیاییم و نظام، رهبر، امام و شهدا را باور کنیم آن وقت نه بیراهه می‌رویم و نه راه کسی را می‌بندیم؛ ما وقتی موفقیم که بصیرت را از درونمان شروع کنیم، همان‌طوری که دین به ما گفته نزدیک‌ترین دشمنت را از پا در بیاور بعد به سراغ دشمن دور برو.

وی با بیان اینکه افرادی اهل بصیرت هستند که گوهر خود را شناخته و آن را حفظ کنند افزود: انسانی که گوهر و جان خود را حفظ نکند نمی‌تواند حافظ جان و مال دیگری باشد، کسی که بصیرت نداشته باشد تا هویت خود را بشناسد، هرگز توان آن را ندارد که مشکلات دیگران را حل کند.

کاشانی گفت: اگر انسان گوهر خود را حفظ کند، خدا را می‌بیند، افرادی که اهل بصیرت هستند درون آنها مثل کعبه است، اگر یک حرامی احرام بست و دور آن طواف کرد فوراً طردش می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت حکیمه (س) سپاهان شهر اظهار کرد: قرآن کریم انبیا و مرسلان و اولیای الهی را «بصیر» می‌داند. بصیر برای بعد از مرگ ره‌توشه تهیه می‌کند و از دنیا مایه می‌گذارد برای آخرت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha