یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خدایار ابراهیمی

حوزه/ استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: هدف فتنه ۸۸ ایجاد اختلاف در جامعه و شکستن وحدت در بین امت بود که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم بی‌نتیجه ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شاهرود، خدایار ابراهیمی، روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت روز ۹ دی در شاهرود، گفت: فتنه گران با هدف از بین بردن وحدت ملت آشوب و فتنه ۸۸ را به راه انداختند اما مردم با بصیرت خود این نقشه را برملا کردند.

وی با بیان اینکه در ۴۲ سال گذشته عناصری در داخل بودند که به اشکال مختلف برای دشمنان خوش خدمتی کردند، ابراز داشت: در سال ۷۸ نخستین فتنه سازمان یافته جریان‌های سیاسی که از آمریکا خط می‌گرفتند علیه دانشجویان به راه افتاد و آن فتنه مقدمه‌ای شد برای اینکه که گروهی از مسؤولان در مقابل نظام بایستند.

ابراهیمی با بیان اینکه اگر موضوعی مانند فتنه ۸۸ در کشورهای اروپایی و آمریکا اتفاق می‌افتاد با شدیدترین روش آنها را سرجایشان می‌نشاندند، اظهار داشت: اما نظام اسلامی تا زمانی که این گروه به مقدسات توهین نکرده بودند، آنان را تحمل کرد.

وی با اشاره به آسیب‌های فتنه ۸۸ برای ایران اسلامی، افزود: این فتنه به اندازه جنگ تحمیلی به کشور ضربه زد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی برگزیده است چرا که در ۴۲ سال پیش در چنین روزهایی مردم به خیابان‌ها آمدند و رژیم ستم شاهی را که با پشتوانه آمریکا روی کار بود سرنگون کردند، ادامه داد: از نخستین روزهای بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان هر روز علیه ملت اتفاق افتاد، اما مردم ما هر روز محکم‌تر از قبل پای نظام ایستادند.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی با اشاره به اینکه ۴۶ کشور به پشتوانه آمریکا و شوروی جنگ تحمیلی تمام عیاری علیه ایران به راه انداختند، ابراز داشت: هدف آنها از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بود اما مردم با ایستادگی خود همه آنها را ناامید کردند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) به برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات با بهترین شکل ممکن بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: با وجود برخی بی تدبیری و ناکارآمدی برخی مسؤولان، در آخرین انتخابات مردم با حضور ۴۹ درصدی حماسه آفریدند.

ابراهیمی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا، کارشکنی برخی عوامل و مشکلات اقتصادی از عواملی بود که مردم نتوانستند بیش از این در انتخابات مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه کشور بیش از ۴۰ سال در تحریم‌های ظالمانه قرار دارد، افزود: با تمام مشکلات ایجاد شده به دلیل این تحریم‌ها، مردم همچنان از نظام، مقام معظم رهبری و ادامه راه انقلاب دفاع می‌کنند و آمریکا و دشمنان را به خاک ذلت خواهند نشاند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) به رزمایش چند روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب کشور اشاره کرد و گفت: این رزمایش مقتدرانه توسط فرزندان نظام بر دل آمریکا و دشمنان لرزه انداخت.

ابراهیمی با بیان اینکه هیچ کشوری جرأت شلیک به اهداف نظامی آمریکا را ندارد، افزود: ژنرال آمریکایی در رابطه با حمله موشکی به پایگاه عین الاسد عراق، اذعان داشت «ایرانی ها هر کجا را که خواستند موشک باران کردند» این امر نشان از اقتدار ملت است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای هشت سال وقت‌کُشی کردند و اکنون پشیمان هستند، ابراز داشت: آنها از اینکه از برجام خارج شدند پشیمان هستند، چرا که الان باید امتیازاتی به ایران بدهند.

به گفته وی، این ملت بزرگوار با وحدت خود همیشه ملاحظه نظام را کردند و تا پیروزی نهایی همیشه در صحنه خواهند بود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha