جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر ضرورت توسعه صادرات، گفت: باید استانداردهای صادراتی کالاهای داخلی مورد توجه مسئولان قرار گیرد. در صورت کم توجهی به رعایت استاندارد کشورها، بهانه به دشمنان داده می‌شود و صادرات کشور را دچار آسیب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: امید است مذاکرات نتایج خوبی داشته باشد و طرف ایرانی موفقیت‌هایی را کسب کند و آرامش حکیمانه در این دور مذاکرات حاکم باشد.

امام جمعه اراک افزود: طرف‌های غربی در مذاکرات وین باید حق قانونی ملت ایران را به رسمیت بشناسند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با تاکید بر ضرورت توسعه صادرات، گفت: باید استانداردهای صادراتی کالاهای داخلی مورد توجه مسئولان قرار گیرد. در صورت کم توجهی به رعایت استاندارد کشورها، بهانه به دشمنان داده می‌شود و صادرات کشور را دچار آسیب می‌کند.

آیت الله دری نجف آبادی به حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: در مسیر فتنه ۸۸ جریان‌های انحرافی شکل گرفت، اما با درایت رهبری و هوشیاری مردم بی‌نتیجه ماند.

وی اظهار کرد: دشمنان در فتنه ۸۸ به طمع افتادند و تلاش کردند از وضعیت به وجود آمده به نفع خود بهره برداری کنند، اما در این رویداد تاریخی برخی تلاش کردند نسبت به نتایج انتخابات اعتراض کنند هرچند این اختلاف ربطی به سایر کشورها و دشمنان نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اساس و بنای جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون بر تقلب نبوده و این بزرگترین اتهام واهی بود که در جریان روند انتخابات ایجاد شد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه به فرا رسیدن دومین سالگرد شهید سلیمانی، گفت: سالگرد شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت یادآوری رشادت شهدای بزرگوار است و باید یاد آنان گرامی داشته شود.

وی با یادآوری روز کشاورز نیز گفت: کشاورزان گنجینه‌های خدا در زمین هستند که بهترین عبادت بعد از سایر نیایش‌ها، کار کشاورزان و تولید محصولات کشاورزی و آبادانی است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha