یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
برادر ثقلین علی جعفری

حوزه/ ثقلین علی جعفری گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها شهید ایران بلکه شهید جهان اسلام است و شهادت وی انقلاب فکری در جهان اسلام ایجاد کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «» ثقلین علی جعفری رئیس سازمان دانشجویان اصغریه پاکستان در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت پرافتخار سردار قاسم سلیمانی گفت: شخصیت و اندیشه شهید حاج قاسم سلیمانی را در نقاط مختلف جهان بخصوص در میهن عزیزمان پاکستان تبیین و گسترش دهیم تا جوانان، آگاهانه از این شخصیت بزرگ جهان اسلام بهره مند شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: لازم است برای تبیین شخصیت شهید سلیمانی همایش ها و سمینارهایی در خصوص زندگینامه این شهید بزرگوار برگزار شود. شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها شهید ایران بلکه شهید جهان اسلام است و شهادت وی انقلاب فکری در جهان اسلام ایجاد کرده است که در آن، ما شجاعت، استقامت و درس های معنوی فراوانی می یابیم.

وی در پایان گفت: شهید سلیمانی سردار پرافتخار اسلام، سرباز مکتب کربلا، شهید مقاومت و مالک اشتر دوران بود و زندگی وی پر از درس خداشناسی، تقوا، عبادت و سرپرستی یتیمان است. ما باید زندگینامه شهید قاسم سلیمانی را بخوانیم تا برایمان الگویی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha