چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ آیین تجلیل و پاسداشت مقام شامخ شهدی مدافع حرم استان خوزستان

حوزه/ ‏‬ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه از ویژگی‌های شهدای کربلا زمان شناسی آنها بود، ادامه داد: خیلی‌ها به کربلا آمدند اما متأسفانه بعد از واقعه عاشورا بود، در ایام هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، شهدا به زمان شناسی به خوبی عمل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسم تجلیل و پاسداشت مقام شامخ شهدی مدافع حرم استان خوزستان اظهار داشت: سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمؤمنین (ع) مبنی بر اینکه «طَهِّروا أنفُسَکُم مِن دَنَسِ الشَّهَواتِ، تُدرِکوا رَفیعَ الدَّرَجاتِ»، بیان کرد: شهدا مصداق این روایت بودند و خودشان را از آلودگی‌های دنیا پاک کردند؛ لذا خداوند متعال درجات عالیه شهادت را به آنها کرامت کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه از ویژگی‌های شهدای کربلا زمان شناسی آنها بود، ادامه داد: خیلی‌ها به کربلا آمدند اما متأسفانه بعد از واقعه عاشورا بود، در ایام هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، شهدا به زمان شناسی به خوبی عمل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: دلیل اینکه حضرت امیرالمؤمنین (ع) ۲۵ سال خانه شین شد، به دلیل نبود شهدا بود، کسانی که جانفشانی کنند اما شهدای عزیز ما این افتخار را داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: پدر و مادر، همسر و فرزند شهید که بستر حضور شهدا را مهیا کردند، ثوابشان کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha