شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کنگره

حوزه/ با همکاری انجمن بین‌المللی مطالعات ادیان سوئیس با مرکز توسعه صلح،فرهنگ و عقلانیت سومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی در تاریخ ۷ اسفندماه سالجاری در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با همکاری انجمن بین‌المللی مطالعات ادیان سوئیس با مرکز توسعه صلح، فرهنگ، عقلانیت سومین کنفرانس بین‌المللی صلح پژوهی در تاریخ ۷ اسفندماه سال‌جاری در جزیره کیش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برگزار خواهد شد.

گفتنی است: با توجه به برگزاری رسمی این همایش کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و علاقه مندان و پژوهشگران می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.


آموزش و صلح، پژوهش و صلح، اخلاق و صلح، فلسفه و صلح، حقوق و صلح، سیاست و صلح، اقتصاد و صلح، تاریخ صلح، فرهنگ و صلح، دولت و صلح، ورزش و صلح، معماری و صلح، بهداشت و صلح، دین و صلح، هنر و صلح، رسانه و صلح، عقلانیت و صلح، کرامت و صلح، عدالت و صلح، جنگ و صلح، نخبگان و صلح، جامعه و صلح، خانواده و صلح، زنان و صلح، کودکان و صلح، جغرافیا و صلح، حقوق بشر و صلح، زبان، ادبیات و صلح، دین کتب مقدس و صلح، حقوق حیوانات و صلح، محیط زیست و صلح، آینده‌پژوهی و صلح، زیست مسالمت‌آمیز و صلح، فناوری‌های نوین و صلح، بازی‌های رایانه‌ای و صلح، سازمان‌های بین‌المللی و صلح و سازمان‌های مردم نهاد و صلح محورهای این همایش بین‌المللی است.


خاطرنشان می‌شود: مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس ۲۰ بهمن ماه و ثبت نام برای شرکت در کنفرانس تا ۳۰ بهمن ماه سال‌جاری است. سومین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی ۷ اسفندماه در جزیره کیش ترتیب خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha