مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزدی:

اصرار بر مذاکره با آمریکا نشانه منافق بودن است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزدی در جمع بانوان سوگوار منطقه آزادشهر یزد گفت: بعد از جنایتی که آمریکا مرتکب شد و ترامپ بی شرمانه اعلام کرد که این جنایت به دستور او بوده است، دیگر موضوع هر نوع مذاکره، معاهده و معامله ای با جبهه کفر منتفی است و اگر کسی بر مذاکره با شیطان بزرگ اصرار بورزد، دو رو و منافق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد،  حجت الاسلام مهدی قره چاهی، شامگاه امشب در جمع سوگواران منطقه آزادشهر یزد به میزبانی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) و در کنار شهید گمنام این مدرسه، با بیان این که شهدا زنده اند اظهارکرد: این باور ماست که شهدا نمرده اند بلکه از ما زنده تر هستند و این حقیقت را دشمنان اسلام نمی دانند و مردم حیات خود را از شهدا می گیرند.

وی با اشاره به شخصیت عبرت آموز زبیر که از صحابه نزدیک پیامبر بود گفت: زبیر پیوند خویشی با پیغمبر و امیرالمؤمنین(علیهم السلام) داشت و روزی در محضر پیغمبر آن قدر محو جمال حضرت علی (ع) بود که پیامبر فرمود ای زبیر روزی می رسد که از روی ظلم در مقابل علی می ایستی و زبیر تعجب می کند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزدی تصریح کرد: زبیر آن قدر دوشادوش پیغمبر شمشیر زده بود که به او لقب سیف الاسلام داده بودند و او در واقع فرمانده اطلاعات عملیات رسول الله بود و از لحاظ سیاسی و دینی با روحیات رسول الله (ص) مطابقت داشت و در واقعه هجوم اشرار به خانه حضرت علی(ع) و جسارت به حضرت زهرا (س) زبیر شمشیر کشید و در مقابل متجاوزان برای دفاع از ولایت حضرت علی سینه سپر کرد.

حجت الاسلام قره چاهی تأکید کرد: پس از جنگ ها و در دوران آرامش و امنیت به تدریج، تعلقات مادی، ثروت و حقوق های نجومی زبیر را فرا گرفت و در تاریخ مسعودی آمده است که تا قرن چهارم هنوز برخی از خانه های باشکوه زبیر باقی مانده بود و علامه امینی در الغدیر آورده است که سومین ثروتمند پس از عثمان، زبیر بود و این دلبستگی به دنیا باعث شد در مقابل تقوا و عدالت حضرت علی(ع) قد علم کند و عاقبت بخیر نشود. 

وی، گریزی به وضعیت امروز جامعه زد و بیان کرد: امروز که عده ای در مقابل برخورد قوه قضائیه با فساد و اجرای عدالت اجتماعی لجن پراکنی می کنند نیز همان کسانی هستند که روزی انقلابی تراز اول بودند، اما امروز در مقابل آرمان های انقلاب ایستاده اند، چون می ترسند آنچه که به حرام از بیت المال گرد آورده اند از آن ها پس گرفته شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزدی افزود: بسیاری قبل از انقلاب در دوران ستم شاهی در کنار حضرت امام بودند و پس از انقلاب یک انقلابی تراز اول بودند، اما رفته رفته به سمت دنیا و نعمت های آن گرایش پیدا کردند و آخرت را به فراموشی سپردند و انقلابی نماندند، اما حاج قاسم سلیمانی یکی از کسانی بود که انقلابی بود و تا آخرین لحظه زندگی، انقلابی و عاقبت بخیر ماند.

حجت الاسلام قره چاهی عنوان کرد: این فرمانده جبهه مقاومت آقازاده نبود و فرزند یک روستایی در یکی از مناطق کرمان بود، اما به دلیل ایمان به خدا و خدمت خالصانه به مردم ایران و ملت های منطقه چنان عزتمند شد که امروز تمام منطقه خون خواه او هستند.

وی افزود: حاج قاسم یک فرد نبود، بلکه نشانه یک تفکر اصیل و ناب بود که توانست آن را در سطح منطقه منتشر کند و سردار سلیمانی منشأ تحول در منطقه خاورمیانه بود و خون پربرکت او نیز موجب اتحاد بیشتر ملت های منطقه و رویش سربازان جبهه مقاومت و خواری و ذلت دشمنان از جمله آمریکا می شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزدی با بیان اینکه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی که پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی بود مطالبه همگانی است، اظهار کرد: برخی وانمود می کنند انتقام کار درستی نیست، اما اگر انتقام این خون های ریخته شده گرفته نشود، دشمن جسارت بیشتری می کند و دشمن از اتحاد شیعیان منطقه ترس و وحشت دارد؛ برای همین به دنبال تفرقه افکنی است.

حجت الاسلام قره چاهی همچنین با بیان این که عامل شهادت سردار پرافتخار ما آمریکای جنایت کار است گفت: بعد از این جنایتی که آمریکا مرتکب شد و رئیس جمهور وقیح آمریکا بی شرمانه اعلام کرد که این جنایت به دستور او بوده است، دیگر موضوع هر نوع مذاکره، معاهده و معامله ای با جبهه کفر منتفی است و اگر کسی بر مذاکره با شیطان بزرگ اصرار بورزد، دو رو و منافق است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مردم و مسئولین از این حادثه عبرت آموز درس بگیرند، تصریح کرد: ضربه هایی که ما می خوریم به خاطر انتخاب های غلط است و اگر در کنار ولایت، دولت و مجلسی انقلابی شکل بگیرد و افرادی از جنس سردار سلیمانی روی کار بیایند، مشکلات کشور رفع خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha