تصاویر / بازدید نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از ساختمان مجمع نمایندگان طلاب استان و موزه دفتر آیت الله سیستانی در قم

حوزه/نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد از ساختمان مجمع نمایندگان طلاب و فضلای این استان در قم بازدید و از روند آماده سازی این ساختمان مطلع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه این استان در بازدید از ساختمان در حال ساخت مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد در قم، ضمن آگاهی از روند آماده شدن این بنا، برصرفه‌جویی در هزینه های ساخت و ارائه برنامه زمان‌بندی پیشرفت کار تاکید کرد.

در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان به همراه مجمع نمایندگان طلاب و کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در قم دیدار و گفتگو کردند و خواستار تأمین اعتبار جهت تکمیل ساختمان مجمع نمایندگان طلاب استان و رفع مشکلات معیشتی و مسکن طلاب کهگیلویه و بویراحمد شدند.

دیدار نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه استان آیت الله حسینی و مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام وامسلمین شهرستانی نماینده محترم حضرت آیت الله سیستانی در قم و مطالبه گری جهت رفع مشکلات معیشتی و مسکن و.... طلاب استان و تکمیل ساختمان مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

همچنین در این بازدید نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه نمایندگان طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویر احمد  از موزه دفتر آیت الله سیستانی در قم بازدید کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha