• کد خبر: 979612

مدیر حوزه علمیه استان ایلام:

هرجا از ارزش ها فاصله گرفتیم با مشکلات زیادی مواجه شدیم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: تاریخ انقلاب اثبات کرده هر زمانی دولتها از شهدا و ارزش های دفاع مقدس فاصله گرفتند به همان اندازه کشور ضربه خورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در آیین تجلیل از پیشکسوتان روحانی عرصه جهاد و مقاومت استان ایلام، با تسلیت درگذشت حجت الاسلام ولدبیگی، امام جمعه سابق شهر مهران، گفت: دفاع مقدس یک گنجینه زرین در دل انقلاب ماست و از این گنجینه افرادی همچون شهید حججی ها در نسل سوم انقلاب رشد می کنند که در جامعه همچون خورشید می درخشند و از دل همین گنجینه است که شخصیت با عظمتی همچون شهید سلیمانی به دنیا به عنوان نماد مقاومت و مبارزه با تروریسم معرفی می شود و نظام سلطه را به چالش بکشد

وی افزود: در راستای قدردانی از این رشادتها باید یاد شهدا را گرامی و ایثارگران را مورد تجلیل قرار داد و این عزیزان به عنوان الگو به جوانان و جامعه معرفی شوند؛ هرجا که به این مسائل اهمیت داده نشود ما با مشکل مواجه خواهیم شد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: در هر زمینه ای که مدیریت جهادی و انقلابی باشد، قطعا پیروز خواهیم شد و محور انقلابی بودن و مدیریت جهادی، عقلانیت است.

وی تصریح کرد: مدیریت انقلابی و جهادی که سرداران و شهدای ما در دوران دفاع مقدس نشان دادند، حوزه نیز باید همانگونه عمل کند تا بتواند دیانت مردم را حفظ کنند.

مرادبیگی با بیان خاطره ای از سردار شهید احمد کریمی، اظهار کرد: سردار شهید کریمی فرمودند «ک طلبه برای من حکم یک لشکر را دارد»، از این سخن می توان اهمیت و تاثیر بالای وجود طلاب در عرصه های مهم کشور از جمله دفاع مقدس را دریافت.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: در تمام عرصه ها هرجا که با ارزش های انقلاب، شهدا و منویات امام و رهبری همسو شدیم، به پیشرفت های چشمگیری دست یافتیم و هرجا که از ارزش ها فاصله گرفتیم با مشکلات زیادی مواجه شدیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha