پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
منصوری

حوزه/ معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم که عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی فخر اسلام و مسلمین بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور دوشنبه شب در اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه که در شهر دهدشت که با حضور تمام مسئولان استانی برگزار شد، ابراز امیدواری که در ما در همه شاخص های اقتصادی از رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم, اظهار کرد: با ادامه تلاش های مسئولان و با اتکا بر اعتماد هموطنان آینده بهتری در انتظار کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: با وجود همه این تلاش ها البته مشکلاتی نیز مانند سختی های معیشتی در کشور وجود دارد که امید داریم با ادامه کار جهادی و تلاش مضاعف مسئولان و دولتمردان شاهد وضعیت بهتری در این زمینه باشیم.

منصوری با یادآوری اینکه همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم، تصریح کرد: نیروی انسانی قوی و خلاق از مهمترین سرمایه های ایران اسلامی است که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

منصوری موقعیت جغرافیایی استراتژیک، منابع زیرزمینی مثل و نفت و گاز را از دیگر سرمایه های کشورمان دانست و با بیان اینکه تا رسیدن به قله توسعه همه جانبه ایران راه طولانی در پیش داریم، تصریح کرد: کشورمان در زمان حاکمیت نظام جمهوری اسلامی دوران جنگ تحمیلی، دوره سازندگی و فتنه های مختلف همچون تحریم را پشت سر گذاشت و از جان گذشتگی شهدا یکی از دلایل اصلی گذر از این دوران سخت بوده است.

عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونسیتی فخر اسلام و مسلمین بود

معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: اخلاص و بصیرت از ویژگی های شهدای والا مقام ایران اسلامی است که باعث شد آنان جان شیرینشان به عنوان بزرگترین گوهر خود را برای دفاع از میهن در طبق اخلاص بگذارند.

وی با اشاره به اینکه شهیدانی همچون هدایت الله طیب که از مردان سرافراز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده در یکی از بزرگترین دانشگاه های دنیا تحصیل می کرد، تاکید کرد: هیچ چیزی به جز اخلاص و بصیرت نمی‌توانست چنین جوانی را در مسیر ایثار جان برای دفاع از میهن قرار دهد.

معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان کهگیلویه و شهید هدایت الله طیب بیان کرد: این شهید پیش از انقلاب اسلامی در بهترین دانشگاه آمریکا پذیرفته می شود اما وقتی جنگ تحمیلی شروع شد به ایران برگشت و به جبهه اعزام شد و در وصیت نامه خود قید کرد که اگر شهید شدم جنازه ام را در روستایم دفن کنید تا مسئولان بواسطه آرامگاهم به این منطقه توجه و خدمت کنند.

عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونسیتی فخر اسلام و مسلمین بود

معاون اجرایی رییس جمهور با یادآوری بخشی از وصیت شهید هدایت الله طیب اظهار داشت: در دولت سیزدهم این خواسته محقق شد که این وصیت گوشه ای از آینده نگری شهیدان است.

منصوری با یادآوری فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره اینکه با وجود شهدا کشورمان نیاز به الگوسازی ندارد خاطرنشان کرد: شهیدان الگوی وطن دوستی و دینداری هستند و حرکت بر مبنای اصول از خودگذشتگی و وطن دوستی از ویژگی های شاخص شهدای والامقام است.

وی با اشاره به اتفاقا منحصر به فرد در سراسر دنیا تصریح کرد: همه دنیا منسجم شدند تا به جبهه مقاومت آسیب بزنند اما روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود.

عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونسیتی فخر اسلام و مسلمین بود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم که عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی فخر اسلام و مسلمین بود.

منصوری افزود: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

وی اظهار کرد: امروز عصای موسی انقلاب اسلامی راهبردهای مقام معظم رهبری، عنایت شهدا، دعای خیر مردم، ظرفیت نیروهای مومن و انقلابی سپاه و بسیج و نیروهای مسلح کشور، موشک ها، ظرفیت‌های بزرگ نظامی و راهبردهای امام راحل است.

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه دوشنبه شب با حضور تعداد پرشماری از شهروندان و مسئولان در شهر دهدشت برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha