پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
شفقت

حوزه/ شفقت گفت: استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغ برای اشاعه و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت روز گذشته در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از اساتید و مدیران مدارس علمیه لرستان با تأکید بر لزوم داشتن مبانی فکری، اظهار داشت: اعتقاد دارم داشتن مبانی فکری بر اقدام اشراف دارد، چرا که اگر مبانی فکری ما مشخص نباشد اقدام ما نتیجه بخش نخواهد بود.

وی افزود: بخش کشاورزی، معادن و گردشگری از ظرفیت‌های مهم لرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد و لازم است از فرهنگ گردشگری با رویکرد قرآنی محافظت شود.

استاندار لرستان گفت: اگر قرار است به جایگاه تمدن اسلامی و امت اسلامی که زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است برسیم، نیاز به یک بازنگری اساسی در ساختار اداره کشور داریم تا رشد همه جانبه فراهم شود و لازم است جامعه روحانیت با اندیشه ورزی، مقدمات رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کنند.

شفقت خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغ برای اشاعه و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه تأمین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده است، یادآور شد: تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی لرستان سرمایه گذاری کنند.

استاندار لرستان با تأکید بر لزوم توجه جدی به مقوله پیشرفت، ابراز کرد: هدف اصلی تربیت و کمال انسان است و بخشی از این مهم بر عهده آموزش و پرورش و سایر بخش‌های دولتی است، اما مردم به روحانیت وفادار هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و با گسترش مسجد محوری طرحی ارائه دهیم تا متناسب با رشد فن آوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

شفقت گفت: اولین و بالاترین قدرت تولیدی، نیروی انسانی است که مغفول مانده و لازم است تعلیم و تربیت را دریابیم، زیرا نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha