دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سریال

حوزه/ سریال "آتش در گلستان" به کارگردانی پرویز شیخ طادی از شنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این سریال که پیش از این "خداحافظ مادر" نام داشت، روایتگر قصه‌ای زنانه و در عین حال حماسی در خطه غرب کشور است که در سال ۱۳۵۸ اتفاق می‌افتد و مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ در شکل‌گیری این قصه احساسی حماسی نقش مؤثری دارد.

طاهره دباغ که به او لقب مادربزرگ انقلاب را داده‌اند، چریک مسلح و زندانی سیاسی در زمان حکومت پهلوی بود که در دوران تبعید امام خمینی (ره) در پاریس محافظ شخصی خانواده ایشان بود.

گفتنی است: مرجان قمری، پانته‌آ سیروس، فریدون محرابی، مهران نائل، فرید قبادی، داریوش فائزی، آرزو تاج‌نیا و مهری آل‌آقا بازیگران سریال «آتش در گلستان» هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی اسماعیلی استان فارس فسا زاهدشهرروستای‌چاهدولت IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 0
    واقعا بایدتشکربسیار بسیار کردازهمه عزیزانی که وتهیه این فیلم زحمت کشیدن خیلی خیلی عالی هست هیجان شور شوق برای دیدن سریال ۲ساعت ازخوابم میگیرم به شوق دیدن این فیلم درهفته چه روزهای پخش میشود شب‌دوشنبه منتظرم انتن هیچ
  • آرام IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 0
    خیلی عااااااالی فیلم جذابی هست ماشاالله به کارگردانش
  • حمید میرزایی IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    سلام واقعا عالیه درود به گارگردان ودستنکاران این فیلم بخاطر این فیلم ازخابم میزنم من ساعت 9 بایدبخابم که چهارصبح سرکارباشم ولی انقدری جذابو دوس داشتنیه که نمیشه ازش گذشت پانته سیروس هزاران لایک