دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ استاد حوزه علمیه تبریز گفت: حاج قاسم مربوط به ایران و محدود به جغرافیا، سرزمین و مذهب خاصی نبود. بلکه او متعلق به عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، افغانستان، پاکستان و هر جا که صدای مظلومی بلند می‌شد، بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه علمیه تبریز در جمع باعضای سیج دانش آموزی حوزه ۳ تبریز، گفت: در تصمیم رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدای جبهه مقاومت اسلامی همیشه عقلانیت محوریت داشت. خستگی ناپذیر بودند.

استاد حوزه علمیه تبریز افزود: از میان این قهرمانان وطن نامی بسیار دلرباست و ماندگار، او کسی نبود جز حاج قاسم سلیمانی، حاج قاسم نه از آن جنس بود که سازشکارانه همه چیز را از دست دهد، نه آن گونه بود که به نام مقاومت در برابر حرکت جامعه بن بست ایجاد کند.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: او مقاومت را با تدبیر جلو می‌برد و با تدبیر نهضت‌های کوچک آزادی بخش را به یک جبهه بزرگ به نام مقاومت تبدیل کرد، جبهه‌ای که حالا یک ارتش بین‌المللی اسلامی دارد.

وی افزود: حاج قاسم مربوط به ایران و محدود به جغرافیا، سرزمین و مذهب خاصی نبود. بلکه او متعلق به عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، افغانستان، پاکستان و هر جا که صدای مظلومی بلند می‌شد، بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha