دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امر به معروف و نهی از منکر

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکران گفت: به منظور خدمت رسانی بیشتر به نمازگزاران و میهمانان جشن نیمه شعبان قریب به هزار نفر از خادمان ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکران را ساماندهی کرده‌ایم.

رضا پاینده، دبیرستاد امر به معروف مسجدمقدس جمکران، امروز ۲۶ اسفند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، مستقر در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: از سه ماه پیش برادران در ستاد امر به معروف مشغول به فعالیت هستند. در این زمینه کلاس‌های آموزشی برای منادیان سلامت خواهر و برادر برگزار شد و در همین زمینه ۵۰۰ نفر از خواهران و ۴۵۰ نفر از برادران برای انجام وظیفه سازمان دهی شدند.

وی افزود: خادم‌های خواهر و برادر برای انجام فریضه امر به معروف زیر رواق‌های مسجد مستقر و همچنین در درب‌های ورودی نیز خادمان جهت دادن چادر و جوراب به خواهران زائر در حال خدمت رسانی می‌باشند.

پاینده ادامه داد: ستاد امر به معروف مسجد جمکران از تمامی ظرفیت‌های خود برای ایام نیمه شعبان استفاده کرده است. ستاد استان، رهپویان امر به معروف، ناصحین قم و ستاد امر به معروف سپاه در این امر یاری نمودند.

لازم به ذکر است، ۲۰۰ بازو بند و ۳۰۰ کاور برای نیروهای امر به معروف تدارک دیده شده است و نکته حائز اهمیت آنست که آموزش‌ها در این زمینه تداوم خواهد داشت.

از نکات قابل توجه آنکه به منظور تشویق و زمینه کودکان به کسانی که حجاب عالی داشتند به عنوان هدیه گیره سر و روسری اهدا می‌شود و کسانی که حجاب عالی دارند مورد تشویق قرار می گیرند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha