پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
قب

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: با توجه به اینکه بسیاری از طلاب در شرایط سخت معیشتی قرار دارند، نیازمند توجه جدی‌تری نسبت به این قشر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، عصر امروز در دیدار با معاونین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: خدمت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به طلاب و روحانیون، خدمت به سربازان امام عصر(عج) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه طلاب و روحانیون لباس امام زمان(عج) را بر تن دارند، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از طلاب در شرایط سخت معیشتی قرار دارند، نیازمند توجه جدی‌تری نسبت به این قشر هستیم.

حجت الاسلام حسین جعفریانی، معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیتی‌های صورت گرفته، اظهار داشت: با گذشت سه دهه از فعالیت مرکز خدمات حوزه علمیه کشور، طلاب هنوز از حداقل های حقوق شهروندی که مجلس و دولت تصویب کرده است، محروم می‌باشند.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه علمیه کشور ۵۰۰ هزار طلبه را تحت پوشش دارد، ادامه داد: این مرکز علاوه بر پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، حق مسکن و مستمری خانواده روحانیون و طلاب فوت شده، کمک هزینه هایی را نیز در قالب حمایتی پرداخت می‌کند.

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور تصریح کرد: طلاب در شرایط سخت معیشتی قرار دارند.

حجت الاسلام یوسفی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در کاشان، گفت: کاشان تنها شهرستانی است که دارای مرکز خدمات مستقل می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha