دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: امام راحل با نامگذاری ۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش راه را بر توطئه گران و فتنه گران بست و همین درایت امام (ره) باعث شد که امروز نیروهای مسلح ایران جزو قوی ترین و متعهدترین نیروها در جهان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، امروز در مراسم روز ارتش که در شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز ارتش و سپاه پاسداران به عنوان دو نیروی الهی شناخته می شوند که هویت جدیدی به این انقلاب بزرگ بخشیده اند.

استاندار کردستان گفت: نیروهای مسلح ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس آزمایش خود را به درستی و کمال پاسخ دادند و با وجود دشمنی های بسیار در جنگ تحمیلی بر دشمنان این انقلاب و نظام فائق آمدند.

زارعی کوشا تصریح کرد: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و... با وجود بسیاری از تنگناها در دوران هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند که وجبی از این خاک مقدس به دست نامحرمان و دشمنان بیفتد.

استاندار کردستان گفت: امام راحل با نامگذاری ۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش راه را بر توطئه گران و فتنه گران بست و همین درایت امام (ره) باعث شد که امروز نیروهای مسلح ایران جزو قوی ترین و متعهدترین نیروها در جهان باشند.

وی با اشاره به اینکه بعد از پایان دوران دفاع مقدس بازهم شاهد ایثار و فداکاری نیروهای ارتشی و سپاهی در دفاع از این انقلاب و نظام هستیم، اظهار کرد: یکی از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی به جز توانایی و قدرتمندی آن، مردمی بودن آن است که این خصیصه آن را از سایر ارتش های جهان متمایز کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha