پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ج

حوزه/ امام جمعه کاشان گفت: مسئولیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت رسانی صادقانه و  بی‌منت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان روز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مدیرکل دادگستری استان اصفهان و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی، در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان برگزار و سید جواد نوری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید کاشان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) و گرامی داشت سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: مسئولیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) که فرصت‌ها مانند ابر به سرعت می‌گذرد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری معمولا به روسای جمهور در هفته دولت چنین توصیه‌هایی را مطرح می‌کنند و بر توجه به این مسائل تاکید دارند.

وی با تقدیر از اقدامات دهقانی آرانی، دادستان انقلاب و عمومی سابق شهرستان کاشان، یادآور شد: اهدا کتاب‌های شهدا به زندانیان یکی از مهمترین و با ارزش‌ترین فعالیت‌های فرهنگی دادستان سابق شهرستان کاشان بود که در طول خدمت انجام شد.

امام جمعه کاشان، افزود: یک زندانی یادداشتی را با این مضمون پس از مطالعه کتاب شهید ابراهیم هادی نوشت که، "اگر این کتاب قبل از ارتکاب جرم به دستم می‌رسید، هیچ وقت مرتکب این جرایم نمی‌شدم" و لذا توجه به اقدام فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

وی ضمن خوش آمد گویی به نوری، دادستان جدید شهرستان کاشان، خاطر نشان کرد: لازم است تا کارهای خوبی که دادستان سابق کاشان در برنامه خود داشتند، توسط دادستان جدید شهرستان احصا و در مسیر استمرار آن حرکت شود.

نماینده ولی فقیه درکاشان با اشاره به اینکه برخی از اشرار فراری با حکم دادستان سابق کاشان و به کمک دستگاه‌های نظامی و انتظامی در سریع ترین زمان ممکن دستگیر شدند، گفت: در دوره سابق دادستانی کاشانی توجه به احقاق حقوق عامه بسیار مورد توجه بود.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، دعا، تکریم از کارکنان دادستانی کاشان و ملاقات عمومی با مردم برای رفع مشکلات را از دیگر خدمات ارزشمند دادستان سابق کاشان عنوان کرد و اظهار داشت: از دادستان جدید کاشان درخواست داریم تا در گسترش عدالت و توجه به هفت بند سیاست گذاری مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، از جمله پیشگیری از وقوع جرم تلاش جدی داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha