دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام عرب خراسانی

معاون آموزش حوزه علمیه گیلان گفت: امتحان شفاهی طلاب پایه‌های ۶ و ۸ حوزه علمیه گیلان با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب استان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام احسان عرب خراسانی معاون آموزش حوزه علمیه گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در رشت، از برگزاری امتحان شفاهی طلاب خبر داد و بیان کرد: امسال چهارمین سال است که امتحانات شفاهی سطح یک و دو را حوزه علمیه استان برگزار می‌کند، و این دوره امتحان شفاهی نیز در دو روز برگزار می‌گردد که امروز در مدرسه علمیه نائب‌الصدر و فردا نیز در مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه‌السلام رودسر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب برای امتحان شفاهی ثبت‌نام کردند و به علت تعداد زیاد شرکت کنندگان، طلاب استان را به دو قسمت تقسیم کردیم که غرب و مرکز گیلان امروز برگزار شد و شرق استان نیز فردا برگزار می‌گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه گیلان ادامه داد: این آزمون با حضور اساتید استانی به صورت شفاهی از منابع تخصصی، امروز و فردا برگزار می‌شود و نتایج آن هفته آینده از طریق معاونت آموزش حوزه علمیه استان به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام عرب خراسانی تصریح کرد: اساتید تنها براساس احساس وظیفه، تعالی و پیشرفت و ارتقای علمی، رسالت شرعی و دینی وارد صحنه تدریس در حوزه می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha