سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام روح الله معصومی

حجت الاسلام معصومی گفت : رمز موفقیت دفاع مقدس معنویت و استقامت رزمندگان در برابر دشمنان سر تا پا مسلح بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام روح الله معصومی امام جمعه موقت شهرستان قشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: وعده‌های خداوند بر اساس فرمایشات ائمه اطهار(ع) به زیارت امام حسین(ع) همراه با معرفت، شناخت و تحول است وگرنه هزاران بار هم به زیارت ائمه برویم، اما همراه با شناخت و معرفت و تحول نباشد فایده‌ای ندارد.

وی افزود: البته ما امید به فضل و کرم امام حسین(ع) داریم که خودشان توفیق شناخت برایمان فراهم کنند.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، زمانی که دشمن برای آزادی جاسوسانشان در حال اجرای نقشه بود، واقعه طبس به وجود آمد که به فرموده حضرت امام(ره)، شن و ریگ بیابان‌ها لشکر خدا شدند و نقشه آمریکا نقش برآب شد.

حجت الاسلام معصومی ادامه داد: بعد از آن کودتای نوژه را به وجود آوردند که با هشیاری نیروهای انقلاب باز هم آمریکا به اهداف خود نرسید.

وی خاطر نشان کرد: سپس استکبار دست به دامان یک عنصر پلید و عقده‌ای به نام صدام شد و با حمایت و همراه کردن کشورهای همسایه و تجهیز رژیم بعث به بهانه غائله مرزی و برهم زدن قطعنامه ۱۹۷۵ الجزایر که خط مرزی ایران و عراق را تعیین کرده بود، جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی و انقلاب نوپای ایران راه اندازی شد.

امام جمعه موقت شهرستان قشم خاطرنشان کرد: رمز موفقیت دفاع مقدس معنویت و استقامت رزمندگان، شجاعت فرماندهان و دل بریدن پدران و مادران رزمندگان از فرزندانشان، شهادت طلبی رزمندگان و اشتباهات محاسباتی دشمنان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha