دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلبه

حوزه/مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س)استان لرستان گفت: تربیت طلاب مومن، مهذب و در تراز انقلاب، رسالت اصلی حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا، مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س)الشتر امروز در جلسه ای با حضور اساتید و کادر این مدرسه که به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و همه باید تلاش کنیم تا دستاوردهای دوران دفاع مقدس به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه طلاب باید از همان بدو ورود به حوزه چشم انداز تبلیغی خود را مشخص کنند، افزود: طلاب با جدیت و تلاش در کسب معارف تهذیبی، علمی و پژوهشی گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر با تاکید بر اینکه اساتید مدارس علمیه نیز باید با روحیه جهادی و همت مضاعف در ارائه آموزه های تهذیبی،علمی و پژوهشی به طلاب رسالت خود را انجام دهند خاطرنشان کرد: اساتید مدارس علمیه در تربیت طلابی مومن، مهذب و در تراز اهداف انقلاب اسلامی همت خود را بکار گیرند.

فلاحی نیا در پایان با بیان اینکه طلاب باید با تهذیب نفس و علم آموزی در راستای بصیرت افزایی و مقابله با هجمه های دشمنان رسالت تبلیغی خود را انجام دهند،افزود: تحصیل در حوزه و کسب معارف تهذیبی،علمی پژوهشی، آشنایی با مسائل روز جامعه و تبلیغ مستمر باید اولویت اصلی طلاب حوزه های علمیه باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha