پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر / راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز علیه آشوبگران

راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز علیه آشوبگران در راستای محکومیت آشوب های اخیر و اهانت به مقدسات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز علیه آشوبگران در محکومیت آشوب های اخیر و اهانت به مقدسات برگزار شد.

این راهپیمایی بعداز اقامه نماز جمعه اهواز و از محل مصلای امام‌ خمینی(ره) آغاز و تا چهار راه آبادان ادامه داشت و مردم ولایتمدار ضمن محکومیت جنایت های اخیر، خواستار برخورد قاطع با اراذل و اوباش شدند.

"ما همه عمار توییم خامنه ای / مطیع فرمان توییم خامنه ای"، "مرگ بر فتنه گر آشوبگر"، "ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است" از شعارهایی بود که در این راهپیمایی سر داده شد.

در این راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز، مسئولان استانی از جمله حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح استان حضور داشتند.

در پایان نیز بیانیه محکومیت جنایت های اراذل و اوباش قرائت شد و در بندهای مختلف آن نیز مردم ولایتمدار اهواز شعار الله اکبر سر می‌دادند.

پیرو اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان فردا دوم مهرماه ۱۴۰۱ نیز رأس ساعت ۱۷ بعداز نیز از محل میدان شهدا اهواز راهپیمایی علیه آشوبگران برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha