پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بندرعباس

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: یکی از اهداف دفتر خبرگزاری حوزه در هرمزگان معرفی چهره های ماندگار حوزوی و ظرفیت های حوزه استان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان، امروز چهارشنبه ۲۰مهرماه در نشست با خبرنگاران خبرگزاری حوزه در دفتر این خبرگزاری برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: وظیفه ما این است که در مسیری که پیامبر خاتم (ص) و ائمه معصومین برای جامعه بشریت ترسیم نموده اند حرکت کنیم تا جامعه رنگ و بوی محمدی بگیرد.

وی اظهار کرد: معرفی حوزه به مردم و آگاه سازی نسبت به مسائل پیرامونی حوزه های علمیه رسالتی که بر دوش اصحاب رسانه است.

به گفته مدیر حوزه علمیه هرمزگان، جامعه به آگاهی کامل نیازمند است و تحقق این رسالت وابسته به تلاش اهالی رسانه است.

حقیقی ادامه داد : حوزه علمیه با رویکرد بسیار جدی در حوزه رسانه و فضای مجازی ورود پیدا کرده تا داشته های خود را به خارج از حوزه معرفی کنیم.

وی با طرح این سؤال که آیا جوانان از رسالت حوزه و طلبه اطلاعی دارند؟، ادامه داد : اگر آگاهی بخشی با ورود رسانه های وابسته به حوزه به شکل کامل و جامع باشد مردم ارتباط خود را با حوزه ها بیشتر خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: یکی از اهداف دفتر خبرگزاری حوزه در هرمزگان معرفی چهره های ماندگار حوزوی و ظرفیت های حوزه استان است، چرا که ظرفیت های فراوان علمی و پژوهشی چه در مدارس علمیه و چه در میان نخبگان تبلیغی وجود دارد که باید درباره آنها اطلاع رسانی به خوبی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: چهره های ماندگار سازنده از نسل های قبل نیز معرفی شوند تا مردم از پویایی و نشاط حوزه علمیه هرمزگان شناخت داشته باشند و نقش آفرینی های آنها در جامعه نمایان شود.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با ابراز خرسندی از نقش آفرینی خبرنگاران حوزوی در بخش های مختلف خبری جامعه، اظهار کرد: امیدوارم در این مسیر خداوند منان پیروزی و توفیق شما را افزون گرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha