سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
خمیر

حوزه/ حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه وحدت رمز تحقق تمدن اسلامی است، گفت: هر گونه تجاوز به منافع ملی ایران بی جواب نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه بندر خمیر، در خطبه های نماز جمعه، امروز در مسجد جامع فاطمه زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت : قرآن کریم در سوره ابراهیم آیه ۵، ارسال رسل را به عنوان یوم الله و روز غلبه اراده خدا بر شیاطین زمان معرفی می‌کند و گرامیداشت آن را به عنوان ذکر خدا بر عموم لازم می داند.

وی با بیان اینکه اعیاد ماه ربیع الاول و هفته وحدت مصادیق بارز ایام الله است، افزود: نمایش وحدت امت مسلمان در جشن ها نشان از این باور بین آحاد مردم دارد.

خطیب جمعه بندر خمیر تأکید کرد: آنچه از مواهب عظیم خداوند و از عوامل مهم پیروزی و غلبه پیامبر اکرم (ص) بر سلاطین کفر و تسلیم شدن دشمنان سرسخت است عزم راسخ و استواری در مقابل تهاجم دشمن و جاذبه اخلاقی و غلبه بر قلوب مسلمانان بود.

صالحی ادامه داد: در حوادث اخیر دشمن برای حضور و ضربه زدن به کشور برنامه ریزی و هزینه کرده و شواهد بسیاری از تلاش دشمن برای رهبری اغتشاشات توسط لیدرها و پیاده نظام او در داخل و خارج کشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: نمونه بارز آن در مصاحبه قائم مقام وزیر امور خارجه آمریکا که در مصاحبه ای علنا پرده از تلاش این کشور برای دور زدن فیلترینگ در ایران به کمک شرکت های بزرگ فناوری ایالات متحده برداشته است.

به گفته رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر خمیر، موضع ایران اسلامی در مواجهه با تحرکات برخی کشورها که به دنبال مسدود کردن مسیر انتقال انرژی و صادرات ایران به اروپا هستند و همچنین فتنه های احتمالی در مرزهای شمالی خود مشخص است و هیچ تجاوزی را که منافع ملت ایران به خطر بیاندازد بی جواب نخواهد ماند.

صالحی خاطرنشان کرد: تلاش همه جانبه دشمن در فتنه اخیر در داخل و خارج کشور از استیصال و درماندگی در برابر مقاومت ملت ایران و حمایت آنان از ارکان نظام اسلامی حکایت دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha