دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدی لائینی

حوزه/ امام جمعه ساری با بیان این که مسئولان دستگاه های اجرایی باید با رصد مداوم بازار، از افزایش بی رویه قیمت کالا جلوگیری کنند، گفت: در بحث نان، نوعی بی مسئولیتی و کمبود نظارت مشاهده می شود که از تدوام این وضعیت باید جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری، با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) شیراز که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد، گفت: در این حادثه کودک چهار ساله به همراه دیگر اعضای خانواده خود به شهادت رسید که این امر نشانه ضعف و زبونی دشمنان است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد آشوب و اغتشاشات، اظهار کرد: دستگاه قضایی باید با عاملان اغتشاشات به شدت مقابله کند و این خواسته اصلی مردم است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی، انسجام و وحدت بین اقشار مختلف مردم و مسئولان بهترین راهکار مقابله با توطئه دشمنان است.

خطیب جمعه ساری گفت: هدف دشمنان ایجاد اختلاف و فاصله بین مردم و دولتمردان است و بابد با حفظ وحدت حول محور ولایت با این دسایس سازمان یافته بدخواهان نظام مقابله کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم از امنیت کشورمان محافظت کنیم و به دشمنان اجازه اغتشاشات بیشتر را در کشور ندهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه خداوند متعال حافظ این نظام است، افزود: به رهبر معظم انقلاب این نوید را می دهیم که گوش به فرمان خواهیم بود و در برابر دشمنان ایستادگی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران با حضور در عرصه های مختلف در برابر توطئه های دشمنان مقابله و ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد: متولدین دهه ۸۰ نیز همانند جوانان دوران جنگ تحمیلی حافظ منافع و ارزش های نظام اسلامی هستند و از رهبری حمایت می کنند.

امام جمعه ساری افزود: در بحث پدافند غیرعامل، بهترین راهکار مقابله با توطئه دشمنان، حضور مردم در عرصه های مختلف و هوشیاری آنان در برابر توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی خاطرنشان کرد: دشمنان از صنایع موشکی و پهپادهایی که حاصل تلاش جوانان بسیجی است، در هراس هستند.

وی با بیان این که مسئولان دستگاه های اجرایی باید با رصد مداوم بازار، از افزایش بی رویه قیمت کالا جلوگیری کنند، گفت: در بحث نان، نوعی بی مسئولیتی و کمبود نظارت مشاهده می شود که از تداوم این وضعیت باید جلوگیری کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده، گفت: شهید محمدحسین فهمیده به الگوی مبارزان برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha