دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: آمریکا و غربی‌ها به دنبال ایران غیر هسته‌ای و غیر دینی با دولتی سکولار می‌باشند.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، پیرامون حوادث اخیر در در کشور، اظهار داشت: نظام سلطه و در رأس آن آمریکای جنایتکار، ماهیت پلید خود را در مواجهه با انقلاب اسلامی در خطر می‌بیند و از ایران قوی و الگو شدن و پذیرش آن از سوی سایر ملت‌ها احساس خطر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی همواره در صدد تقابل با نظام اسلامی بوده و از انواع هجمه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی بهره جسته است و در یکی دو سال اخیر، آخرین تیر ترکش خود را که همان جنگ شناختی و رسانه‌ای است با استفاده از برخی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای و امپریالیسم خبری با کمک ایادی و نفوذی‌های داخلی خود نظیر سلبریتی‌ها شروع نموده و تلاشی به جهت تغییر شناخت جامعه ایرانی از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و حاکمیت دینی به راه انداخته است.

حجت الاسلام سادات تأکید کرد: دشمن به دنبال آن است تا جامعه ایرانی را به این باور برساند که نظام و حاکمیت دینی کارآمدی خاصی ندارد و مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه ناشی از این نوع حاکمیت است و لذا تلاش گسترده‌ای را برای گسترش ایسم‌های غربی نظیر فمینیسم، سکولاریسم، لیبرالیسم و گسترش ابتذال فرهنگی و هجمه به نمادهای دینی آغاز کرده و جنگ احزاب رسانه‌ای را علیه نظام مقدس اسلامی به راه انداخته است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: معاندان در بستر برخی مشکلات موجود اقتصادی و بحران هویتی در بین نسل جوان و نوجوان متاثر از فضای مجازی، هجمه همه‌جانبه‌ای را تدارک دیده‌اند، اما با بصیرت مردم فهیم، انقلابی و رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان این تلاش‌ها تاکنون ناکام مانده است.

حجت الاسلام سادات اظهار داشت: جهاد تبیین که بیت الغزل فرمایشات مقام معظم رهبری می‌باشد، یکی از مهمترین راهکارها در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است، بدین معنا که باید شب و روز تبیین کنیم، هر جا رشد و تعالی و بالندگی وجود دارد به نظریه اسلام و انقلاب باز می‌گردد و هر جا رکود، ایستایی و انحراف مشاهده می‌شود، به جهت فاصله گرفتن از نظریه انقلاب و رهبری است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: غرب به دنبال ایران غیرهسته‌ای، غیردینی با دولتی سکولار و و تو سری خور می‌باشد که فقط کدخدا را به رسمیت شناخته و همانند آل سعود به گاوی شیرده تبدیل شود و به هژمونی غرب و آمریکا در منطقه حساس خاورمیانه کمک کند و ماهیت پلید رژیم منحوس صهیونیستی را حفظ نماید.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی این روزها به جولانگاه و نبرد بین ولایت الهی و ولایت شیطان تبدیل شده و شیطان پرست‌های عالم در صدد خاموش کردن نور الهی و ایمان می‌باشند، حال آنکه حق تعالی در کتاب شریف خود قرآن می‌فرماید: «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha