دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در وزارت اطلاعات قدردانی کرد و گفت: کارهای پیچیده و بزرگی توسط این عزیزان انجام می‌شود و در موارد زیادی پوشش خبری هم نمی‌شود، خدمت آنها مثال زدنی، کم نظیر و خطیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه، در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: حاج قاسم مردی بود که به گردن همه حق دارد و همه مدیون جانفشانی حاج قاسم عزیز هستیم، باید اداء حق کنیم و در مراسم سالگرد ایشان حضور پرشور پیدا کنیم.

امام جمعه عسلویه، با اشاره به ۵ دی سال ۶۳ سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام(ره)، گفت: از روزی که سپاه در فرودگاه حضور یافت و در این چهل سال هیچ اقدام موفق هواپیما ربایی انجام نشده است، ایمان، تقوای اسلامی و تجارب ارزشمند این عزیزان مانع اقدام دشمن در هواپیما ربایی شده است.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل سپاه در تأمین خطوط هوایی کشور، افزود: سازمان بین المللی هوانوردی پروازهای ایران در اوج امنیت قرار دارد، اینها به لطف خدا و رشادت این عزیزان بوده است.

حجت الاسلام هاشمی‌نژاد از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در وزارت اطلاعات قدردانی کرد و افزود: کارهای پیچیده و بزرگی توسط این عزیزان انجام می‌شود و در موارد زیادی پوشش خبری هم نمی‌شود، خدمت آنها مثال زدنی، کم نظیر و خطیر است.

وی یادآور شد: چند روز پیش چهار تیم عملیاتی سازمان موساد توسط سربازان مخلص وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند که کارهای خطرناکی در برنامه داشتند و جا دارد مخلصانه و خاضعانه از این عزیزان تشکر کرد.

امام جمعه عسلویه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: همه خلق الله، ملک و ملکوت مدیون حضرت زهرا(س) هستند، در برابر دریای عظمت حضرت(س) قطره هستیم و باید در حد ظرفیت و توان در برنامه‌های ایام شهادت شرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha