سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: شهید قاسم سلیمانی در نبرد با داعش و دیگر جریان‌های مسلح و تروریستی در جهان اسلام، مسلمین را از یک خطر بزرگ نجات داد، لذا جهان اسلام به نوعی باید خود را مدیون رشادت‌های شهید سلیمانی بداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، امشب در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام همواره بودند کسانی که برای اعتلای اسلام و وحدت مسلمین جان خود را فدا کرده‌اند که شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌توان یکی از این افراد دانست.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، گفت: شهید سلیمانی با کارهای بزرگی که در منطقه انجام داد عملا جهان اسلام را از یک خطر بزرگ نجات داد، این رزمنده بزرگ در حساس‌ترین برهه تاریخی یعنی در زمان ظهور و گسترش تفکرات تکفیری و داعش با تقویت جبهه مقاومت، در مقابل این جریان‌های مخرب که هدفی جزء بدنام کردن اسلام در افکار عمومی جهان نداشتند، ایستاد.

وی افزود: در یک سو جبهه مقاومت به رهبری و مدیریت حاج قاسم قرار داشت و در مقابل جریان‌های تفرقه افکن، جنایتکار و وحدت شکن قرار داشتند که به صورت علنی و رسمی از سوی دشمنان اسلام و حتی برخی از کشورهای منطقه حمایت می‌شدند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: مدیریت و رهبری مبارزه با این جریانات منحط تکفیری از سوی شهید سلیمانی و جریان مقاومت ضربه سنگینی بر پیکره بدخواهان و دشمنان اسلام وارد آورد و عملا نقشه شیطانی آنان در از بین بردن اسلام راستین را خنثی کرد، لذا همین امر باعث شد که حامیان تروریست و داعش از سردار دلها کینه به دل داشته باشند و نهایتا این سردار و رزمنده بزرگ را به صورت کاملا ناجوانمردانه‌ای به همراه همرزمانش به ترور برسانند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه جنبش و حرکت حاج قاسم سلیمانی علیه جریان نفاق، خود به عاملی برای بیداری بیشتر مسلمین در مقابل دشمنان واقعی اسلام گردید، گفت: عملکرد حاج قاسم در مبارزه با جریان‌های وحدت شکن و اسلام ستیز باعث شد که مسئله اتحاد بین مسلمین دوباره زنده شود، لذا بیداری جهان اسلام به نوعی مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های این شهید بزرگوار است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: شهید سلیمانی در راه مبارزه با تروریست، فردی فراملی، فرامذهبی و فرادینی بود، این سردار بزرگ چندین هدف بزرگ را دنبال می‌کرد که از بین بردن جریانات تکفیری و نیز تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی از جمله اهداف وی بود.

حجت الاسلام محمودی تأکید کرد: شهید قاسم سلیمانی در نبرد با داعش و دیگر جریان‌های مسلح و تروریستی در جهان اسلام، مسلمین را از یک خطر بزرگ نجات داد، خطری که دشمنان برای از بین بردن وحدت برادران دینی ایجاد کرده بودند، ولی با هوشیاری این سردار بزرگ این برنامه پلید به بن بست خورد لذا جهان اسلام به نوعی باید خود را مدیون رشادت‌های شهید سلیمانی بداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha