دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه ای اقدام وقیحانه مجله فرانسوی علیه مرجعیت و مقدسات محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مدیریت حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه ای اقدام مجله وقیح فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به مرجعیت و رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
«می‌ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدانور خود را کامل خواهد گردانید اگر چه کافران ناخشنود باشند» (صف_٨)
در پی اقدام موهن مجله وقیح فرانسوی علیه مرجعیت، مقدسات و ارزش‌های دینی و ملی؛ قلب میلیون‌ها مسلمان جریحه‌دار شده و احساسات پاک آنان به غلیان در آمده و موجبات بروز نفرت و انزجار و خشم انقلابی مسلمین جهان از این اقدام نفرت‌آمیز شده است.
اقدامات حقارت‌آمیز برخی نشریات زنجیره‌ای غرب، تلاشی مذبوحانه برای گمراه کردن افکار عمومی جهانی و بزرگترین ظلم به ساحت سید و سرور بشریت، حضرت رسول اللّه (ص) و مقدسات و مرجعیت، این پناهگاه و ملجاء مستضعفان جهان است.
فرانسه ای که به دروغ خود را مهد تمدن و آزادی و مدافع حقوق بشر، کودکان و زنان معرفی می‌کند، سوابق ننگین و شرم‌آوری از نقض حقوق بشر در کارنامه خود دارد، هنوز هزاران جمجمه شهدای انقلاب الجزایر، از زنان و مردان کودکان بی‌گناه مسلمان الجزایری که به دست اشغالگران فرانسوی به شهادت رسیده‌اند، در موزه مردم شناسی پاریس نگهداری می‌شود.
حوزه علمیه استان یزد سکوت در برابر اقدام ضد فرهنگی و ضد انسانی نشریه مبتذل فرانسوی را برنتابیده و ضمن محکوم کردن این مجله وقیح فرانسوی از دستگاه های ذی ربط کشور عزیزمان درخواست می کند که در مناسبات فرهنگی خود با دولت فرانسه تجدیدنظر نمایند و پاسخی درخور بر اقدامات ضد بشری آن بدهند.
انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و کینه دشمنان این انقلاب شکوهمند ریشه در این اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
مدیریت حوزه علمیه استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha