دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پذیرش جامعه الزهرا

حوزه/ جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در مقطع تحصیلی سطح۳، در رشته علوم و معارف حدیث به صورت حضوری و در رشته مطالعات اسلامی زنان به صورت حضوری و مجازی (نیمه‌حضوری)، طلبه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معاونت آموزش و تربیت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در اطلاعیه ای از اضافه شدن رشته «علوم و معارف حدیث» به صورت حضوری و رشته «مطالعات اسلامی زنان» به صورت حضوری و مجازی به رشته‌های سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در سطح سه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع داوطلبان ایرانی دارای مدرک سطح ۲ یا کارشناسی پیوسته در یکی از رشته‌های همسوی دانشگاهی می‌رساند جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در سطح ۳ رشته «علوم و معارف حدیث» به صورت حضوری و رشته «مطالعات اسلامی زنان» به صورت حضوری و مجازی (نیمه حضوری) طلبه می‌پذیرد.

برای اطلاع از شرایط اختصاصی ثبت نام در این رشته‌ها، نحوه ثبت نام، منابع آزمون و جزئیات رشته می‌توانید به دفترچه راهنمای ثبت نام مراجعه نمایید.

تذکر: بخشی از واحدهای رشته مطالعات اسلامی زنان در برنامه مجازی، به صورت حضوری ارائه می‌شود که تعیین دقیق تعداد واحدهایی که لازم است طلاب به شکل حضوری بگذرانند در آینده ابلاغ خواهد شد. برگزاری کلاس‌های مرتبط با این واحدها به شکل فشرده طی دو ترم تابستانه حدوداً یک ماهه برگزار خواهد شد که زمان و شیوه آن بعداً به طلاب پذیرفته شده ابلاغ خواهد شد.

ثبت نام آزمون جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها تا ۳۰ دی ۱۴۰۱ ادامه دارد و داوطلبان دارای شرایط می‌توانند با خرید کارت ثبت نام، در بازه زمانی مذکور به سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/ مراجعه کنند.

آزمون ورودی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها روز جمعه ۱۹ اسفند برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha