دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1071175
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
1

حوزه/ کارگروه ارائه خدمات کتابخانه ای به گروه های ویژه اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم با حضور نمایندگان دو آسایشگاه انوار آفتاب و فاطمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در کارگروه ارائه خدمات کتابخانه ای به گروه های ویژه گفت: از چند ماه گذشته ارتباط خوبی با آسایشگاه های سالمندان استان و اداره کل کتابخانه های عمومی شکل گرفته است که حاصل آن نیز برگزاری چند رویداد باشکوه همچون جشن پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و امیدواریم این همکاری به زودی در گام های بعدی خود یعنی ارائه خدمات فرانهادی به سالمندان دو آسایشگاه انوار آفتاب و فاطمی با همکاری کتابداران کتابخانه های عمومی هم جوار ادامه پیدا کند.

در این جلسه که با حضور نمایندگان دو آسایشگاه انوار آفتاب و فاطمی برگزار شد، معین شد تا از ۸ اسفندماه همزمان با روز بیماری‌های خاص، کتابداران در هفته اول هر ماه با حضور در این دو آسایشگاه خدمات کتابخانه ای همچون قصه گویی و بلندخوانی کتاب را به سالمندان ارائه کنند.

گفتنی است: ثبت نام رایگان ویژه کارکنان آسایشگاه و خانواده سالمندان، تولید کتاب های صوتی ویژه سالمندان و بررسی ایجاد کتابخانه عمومی و اهدای کتاب در این مراکز از دیگر مصوبات این کارگروه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha