چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1074124
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور گفت: ازدواج به رشد همه شاخص ها از جمله کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش جمعیت و رشد فضایل اخلاقی کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن وصال، آیین ازدواج ۳۱۳ زوج بوشهری در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار داشت: زوج های جوان در زندگی همدیگر را درک کنند و با هم کنار بیایند و سازگار باشند.

رئیس جمهور با بیان اینکه زن و شوهرهای جوان اول زندگی نسبت به هم گذشت داشته باشند، افزود: ممکن است به خاطر شرایط اقتصادی اول زندگی کاستی هایی باشد که در کنار یکدیگر این کمبودها برطرف می شود.

وی بیان کرد: به برکت تشکیل زندگی مشترک و نهاد خانواده مسئله کار و شغل و مسکن که از دغدغه های همه جوانان است، مرتفع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: مسئله شغل و مسکن حتما با پیگیری خود شما و پشتکار و پیگیری مجدانه از ناحیه دولت رفع می شود.

وی عنوان کرد: با کمک مسئولین استان مسئله مسکن این ۳۰۰ زوج جوان و همه زوج های جوان دیگر در استان که آماده رفتن به خانه بخت هستند، حل شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بوشهر مشکل زمین ندارد، تاکید کرد: در شهرها و روستاهای مختلف این استان امکان زمین وجود دارد که با پرداخت تسهیلات به جوانان بتوانند صاحب خانه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار کرد: امیدواریم با یاری خداوند زمینه ازدواج و مسکن و شغل برای جوانان فراهم شود تا شاهد رشد تشکیل نهاد خانواده و جمعیت در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه ازدواج به رشد همه شاخص ها کمک می کند، یادآور شد: ازدواج به کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش جمعیت و رشد فضائل اخلاقی کمک می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha