دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز در جنگ شناختی شاهد هجمه زیاد دشمن هستیم، گفت: روحانیون و طلاب باید مسلح و آماده باشند و با تمام توان وارد عرصه‌ مقابله با شبهات و تفکرات انحرافی خصوصا در فضای مجازی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شب گذشته با حضور در مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع)، در فضایی صمیمی با مدیر و طلاب این مدرسه علمیه به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه همدان به مهمترین وظایف طلاب و روحانیون اشاره کرد و اظهار داشت: هدایت فکری و دینی، هدایت سیاسی و بصیرت‌افزایی و راهنمایی و حضور در عرصه‌ خدمات اجتماعی، از مهم‌ترین وظایف و اقداماتی است که طلاب باید برای تحقق آن برنامه ریزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ شناختی شاهد هجمه زیاد دشمن هستیم، گفت: روحانیون و طلاب باید مسلح و آماده باشند و با تمام توان وارد عرصه‌ مقابله با شبهات و تفکرات انحرافی خصوصا در فضای مجازی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام حسین(ع) از مدارس قرآنی است، یادآور شد: با توجه به این مهم و ارتباطی که طلاب این مدرسه با قرآن کریم دارند، لازم است تا در عرصه پاسخ به شبهات به طور مناسب از ظرفیت قرآن استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه در عرصه‌های مختلف روحانیت نقش به سزایی در جامعه داشته‌اند، خاطرنشان کرد: استمرار حرکت صحیح و انقلابی کشور و جامعه، بدون حضور مستمر روحانیت امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha