یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
بنیاد شهید

حوزه / مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، گفت: تشییع پیکر شهدا روشی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در این استان همیشه پر شکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود و این خود نشان دهنده ارادت قلبی مردم استان به شهیدان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، اسماعیل عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری عصر امروز در اجلاس سراسری روز بزرگداشت شهید، اظهار داشت: «رحیم بیاتی» از استان چهارمحال و بختیاری امروز در تهران به عنوان برترین مروج فرهنگ ایثار و شهادت معرفی شد و لوح خود را از دستان رئیس جمهور دریافت کرد که این امر مایه افتخاری برای استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، افزود: تشییع پیکر شهدا روشی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در این استان همیشه پر شکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود و این خود نشان دهنده ارادت قلبی مردم استان به شهیدان است.

وی ادامه داد: امسال بهار طبیعت و بهار قرآن با یکدیگر همراه شده، لذا برنامه‌های مناسبتی از جمله نوروزی با شهدا، هنگام سال تحویل در گلزار شهدای شهرستان‌ها و شهرها برگزار می‌شود که از شهرداری تقاضا داریم ما را در انجام این برنامه یاری کند.

عسگری، ملاقات با خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و یادآور شد: پیام‌آوران این آمادگی را دارند که در مدارس و دانشگاه‌ها و خاطرات هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید بازگو کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نام‌گذاری خیابان‌ها به همت شهرداری و فرمانداری‌ها انجام شده است، گفت: اگر مسئولان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشنهادات خاصی دارند، اعلام کنند تا شرایط لازم برای تحقق آن را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: تجلیل از واقفان و خیران ایثارگر تحت عنوان «ایثار در ایثار» از برنامه‌های بنیاد شهید در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha