دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ شب عید متفاوت امام جمعه بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در اقدامی پسندیده در شب تحویل سال نو به دیدار کسانی رفت که به دلیل شرایط خاص یا کاری نمی‌توانند این شب بیاد ماندنی را در کنار اعضای خانواده خود باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، بامداد سه شنبه نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پس از تحویل سال ۱۴۰۲ در گلزار شهدای بهشت صادق شهر بوشهر حاضر و با خانواده معزز شهدا و اقشار مختلف مردم دیدار و سپس با حضور در ایستگاه آتشنشانی، کلانتری و پایگاه هوایی به دیدار کسانی رفت که به دلیل شرایط خاص یا کاری نمی‌توانند این شب بیاد ماندنی را در کنار اعضای خانواده خود باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در گلزار شهدای بوشهر ابتدا به تماشای سخنان رهبر معظم انقلاب و پیام نوروزی ایشان و همچنین پیام نوروزی رئیس جمهور که از تلویزیون پخش می‌شد نشست، سپس ضمن زیارت قبور شهدا و نثار فاتحه، با حضور در بین مردم و خانواده شهدا، در فضایی صمیمانه سال جدید را به جمع حاضر تبریک گفت.

سپس نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در اقدامی پسندیده به دیدار کسانی رفت که به دلیل شرایط خاص یا کاری نمی‌توانند این شب بیاد ماندنی را در کنار اعضای خانواده خود باشند.

دیدار با مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان بوشهر در پایگاه هوایی، کلانتری ۱۳ جلالی و ایستگاه آتشنشانی کوی بهمنی بوشهر، دیدارهایی بود که نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بوشهر برای سپری کردن شب عید خود در کنار آنها انتخاب کرده بود.

در این دیدارها که تا سحرگاهان به طول انجامید، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن عرض تبریک سال جدید و خسته نباشید، با اهدا هدایایی از آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha