شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ز

حوزه / امام جمعه آران وبیدگل، بر لزوم رعایت احکام الهی در جامعه تأکید کرد و گفت: به خاطر اتفاقاتی که چندماه پیش در رابطه با حجاب در کشور به‌وجود آمد، اجرای احکام الهی پیرامون حجاب در کشور نباید سست شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: شعار امسال باید بر محور کارهای انجام نشده نسبت به رفع مشکل معیشتی و اقتصادی مردم و بر اساس برنامه حساب شده عملیاتی باشد.

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم رفع موانع تولید و جلوگیری از خام فروشی تأکید کرد و گفت: باید زمینه سرمایه گذاری در کشور با رفع موانع تولید فراهم شود و طوری نباشد که یک سرمایه گذار برای گرفتن زمین مورد نیاز چندین سال در ادارات مختلف سرگردان باشد.

وی تصریح کرد: همانطور که مردم با حضور پرشور در دوران دفاع مقدس، مواسات و کمک به نیازمندان و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند، در کمک به سرمایه گذاران و رفع موانع تولید و معیشت مردم نیز کمک کنند.

امام جمعه آران و بیدگل، به مشکل حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و امر بی‌حجابی و بدحجابی را یک امر مستمر و نیازمند کمک همگانی دانست و یادآور شد: به خاطر ورود افراد بدحجاب از ورود بقیه گردشگران با حجاب به شهرستان توریستی و مذهبی آران و بیدگل نمی‌توانیم جلوگیری کنیم، لذا جهت ترویج فرهنگ حجاب، مالکان خانه هایشان را در اختیار افراد بدحجاب قرار ندهند.

وی امنیت مغازه داران و کسبه شهرستان آران و بیدگل را حاصل خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: مالکان و مغازه داران با عدم خدمات رسانی به افراد بدحجاب اجازه ندهند به خون شهدا حرمت شکنی شود.

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم رعایت احکام الهی در جامعه تأکید کرد و گفت: به خاطر اتفاقاتی که چندماه پیش در رابطه با حجاب در کشور به‌وجود آمد، اجرای احکام الهی پیرامون حجاب در کشور نباید سست شود.

وی ضمن گرامی داشت سالگرد شهادت شهید صدر، گفت: این شهید بزرگوار الگوی روحانیت با بصیرتی است که به نیروهای خودش اعلام کرد، از امام امت فرمان ببرید.

امام جمعه آران و بیدگل، با گرامی داشت سالگرد شهادت سردار صیاد شیرازی، اظهار کرد: اقدامات این شهید بزرگوار و رزمندگان باعث شد تا سفره‌ای که منافقین با کمک صدام و قدرت‌های بزرگ جهان برای تصرف ایران پهن کرده بودند، جمع شود.

امام جمعه آران و بیدگل، ترامپ خائن را نماد فساد تمدن غرب دانست و ابراز کرد: کسانی که دل در گرو استکبار جهانی دارند، بدانند ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا که در دادگاه‌های بین المللی به دلیل فسادهای فراوان محکوم شده، نماد تمدن غرب است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha