دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

اجرای تفاهم نامه مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با نهضت سواد آموزی در اراک بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ظهر امروز جلسه ای با حضور خانم وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، علی اکبر جیریایی رئیس اداره سوادآموزی استان، احمد بدخشان کارشناس ارزشیابی تحصیلی و خانم امانی معاون فرهنگی -تبلیغی حوزه خواهران استان با هدف بررسی نحوه اجرای تفاهم نامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با آموزش و پرورش(سازمان نهضت سوادآموزی) برگزار شد.

در این جلسه خانم وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بیان کرد: تعامل حوزه علمیه خواهران با آموزش و پرورش در سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است و در حال حاضر هم آمادگی هر نوع همکاری با آموزش و پرورش و سازمان نهضت سواد آموزی می باشیم .

علی اکبر جیریایی رئیس اداره سوادآموزی استان مرکزی هم عنوان کرد: مردم فکر می کنند که دوران بیسوادی به پایان رسیده است اما اینگونه نیست بلکه ما در ابتدا باید ورودی های بیسوادی را ببندیم .

وی تصریح کرد: تعداد ۳۰۰ نفر در استان مرکزی بیسواد هستند که سن آن ها بین ۱۰ تا ۴۹ سال می باشد .

جیریایی اظهار کرد: ما به دنبال فراهم کردن زمینه سرانجام بخشی بیسوادی و ایجاد تثبیت و توسعه مهارت های سواد بیسوادان و کم سوادان هستیم و در این امر طلاب حوزه علمیه خواهران می توانند یاریگر ما در زمینه های مهارت های زندگی و مهارت های فرهنگی باشند .

در پایان درباره نحوه اجرای تفاهم نامه تصمیماتی اتخاذ شد.

تفاهم نامه حوزه علمیه خواهران و آموزش و پرورش استان مرکزی بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha