یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصاویر/ اقامه آخرین نمازجمعه ۱۴۰۱ در عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: مسئولیت خطیر دولتمردان در مقابل احساس تکلیف مردم و حمایت بی نظیر از نظام، حل سریعتر مشکلات و مهار تورم و رشد تولید برای این ملت سرافراز است و کم کاری مسئولان در خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات آنها گناهی نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه شهر عالیشهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فضائل امام علی(ع) اظهار داشت: فضائل امیرالمومنین علی(ع) شرق و غرب عالم را فرا گرفته است، در حالی که در دوره بنی امیه با کشتن و زندانی کردن افرادی که فضیلت های آن حضرت را نقل می کردند جلوی نشر فضائل حضرت را گرفتند.

وی افزود: علی (ع) نور خداست که خدا اراده کرده آن را در جهان گسترش دهد ولی فقیه امروز جلوه ولایت امیرالمومنین(ع) است که بر همه مسلمانان جهان لازم است از او پیروی کنند.

امام جمعه عالیشهر با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ابتکار امام خمینی(ره) در اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس برکات زیادی داشت از جمله اینکه مسئله فلسطین را به یک مسئله عمومی مردمی تبدیل کرد که دیگر سردمداران و آمریکا نتوانند آن را از اذهان مردم دنیا پاک کنند و به فراموشی بسپارند و آن را به مسئله درجه یک جهان اسلام تبدیل کرد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: اعلام علنی حمایت از کسانی که با رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند نشان از قدرت جمهوری اسلامی است که از هیچ قدرتی نمی ترسد؛ رهبر عزیز ما فرمودند هر جا هر ملتی هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم.

وی ادامه داد: امروز رژیم غاصب اسرائیل نفس های آخر خود را می کشد؛ هشت سال قبل امام خامنه ای فرمودند ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما چند روز قبل فرمودند خودشان عجله کردند که خیلی زودتر از آن ۲۵ سال نابود شوند و پیش بینی مقامات اسرائیل این است که به ۸۰ سالگی نمی رسند.

خطیب جمعه عالیشهر گفت: حضور میلیونی ملت بی نظیر ایران در احیای شب های قدر و حضور بی نظیر آنها در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از قدرت گرفتن نظام اسلامی و ضعف روزافزون دشمنان اسلام دارد و علی رغم تمام تلاش های دشمنان اسلام برای اینکه شاید بتوانم پشتوانه مردمی نظام را تضعیف کنند مردم بزرگوار ایران همچنان محکم و استوار پشتِ نظام اسلامی خود ایستاده‌اند و از آن حمایت می کنند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: مسئولیت خطیر دولتمردان در مقابل این احساس تکلیف مردم و حمایت بی نظیر از نظام، حل سریعتر مشکلات و مهار تورم و رشد تولید برای این ملت سرافراز است و کم کاری مسئولان در خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات آنها گناهی نابخشودنی است که خواری دنیا و عذاب آخرت را برای آنها در پی خواهد داشت خداوند از حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha