دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیین اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی (ره) استان ایلام

حوزه/ امام جمعه ایلام گفت: طلاب و روحانیت سربازان خط مقدم مقابله با شبهات و هجمه‌های دشمن هستند و مبلغان دین برای پاسداری از حدود الهی تمامی هستی خود را فدای رضای الهی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار صبح امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی (ره) استان ایلام، اظهار داشت: نام علامه حلی (ره) برای طلاب و روحانیون چه از نظر علمی و چه از نظر تقوا و اخلاص تکلیف آور است و طلاب و روحانیت باید ادامه دهنده راه این بزرگان باشند.

وی افزود: انسان با ایمان با استفاده از دانش الهی به درجات بالای معنوی دست پیدا می‌کند، چرا که علما، با تمام وجود قدرت لایزال الهی را درک می‌کنند و بر این اساس در برابر خداوند خشوع و خضوع دارند.

وی ادامه داد: علم و دانش همراه با ایمان، انسان را در دو بُعد مادی و معنوی بالا برده و همچنین مایه آسایش و آرامش انسان است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: شبهاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، نتیجه سال‌ها تلاش پژوهشگران اسلام‌شناس غربی در اتاق‌های فکر و اندیشکده‌ها است و هدف آنها دین‌زدایی از نسل جدید است، اما طلاب و روحانیت به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با شبهات و هجمه‌های دشمن هستند و مبلغان دین برای پاسداری از حدود الهی تمامی هستی خود را فدای رضای الهی می‌کنند و با تألیف، اندیشه، گفتار و رفتار برای دفاع از دین پروردگار، به پا می‌خیزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha