دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

حوزه / نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان به مناسبت هفته معلم از اساتید مدرسه علمیه الغدیر نراق تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه درمنطقه کاشان عصر روز گذشته به مناسبت هفته معلم با حضور در مدرسه علمیه الغدیر نراق از اساتید این مدرسه تجلیل کرد.

امام جمعه کاشان، در این مراسم در رابطه با شهادت علامه مطهری (ره) اظهار کرد: شهید مطهری می گوید، پدرم هر شب دو ساعت به اذان صبح و جمعه ها سه ساعت به نماز صبح جهت تهجّد و نماز شب بلند می شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه شهید مطهری اهل تلاوت قرآن بود و روزی یک جزء قرآن می خواند به گونه ای که اگر می خواستیم متوجه بشویم در روز چندم ماه قمری هستیم از صفحه قرآن او می فهمیدیم، یادآورشد: مادر این عالم شهید نیز به خاطر تقوای بالایی که داشت با اهمیت دادن به قرآن مرتب به تلاوت قرآن مشغول بود.

امام جمعه کاشان، آثار شهید مطهری را یک دوره معارف دین دانست و خطاب به طلاب اظهار کرد: در کنار فقه، اصول و تفسیر آثار شهید مطهری را که یک دوره معارف دین است، مطالعه کنید.

امام جمعه کاشان، آثار شهید مطهری را خیلی با برکت دانست و یاد آورشد: آثار این استاد شهید علاوه بر ارزشمند بودن برای اصول دین، موجب تحکیم مبانی دینی نیز می شود، لذا کسی که مبانی دینی آنها محکم باشد هیچ موقع تزلزل در وجودشان به وجود نمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه باید قدر و ارزش معلمی را بدانیم گفت: شهید مطهری از دو ویژ گی معلم و شهید بودن برخوردار بود.

وی با بیان اینکه طلاب سربازان امام زمان (عج) هستند، بر لزوم ارتباط ویژه طلاب با امام عصر (عج) تأکید کرد و یاد آورشد: انتظاری که مردم از طلاب دارند از دیگران ندارند، لذا طلاب برای حضرت صاحب (عج) باید وقت بیشتری بگذارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان خاطرنشان کرد: پدر، مادر، اساتید و تلاش مجاهدانه آیت الله مطهری در شخصیت علمی و دینی او نقش داشته اند.

انتهای پیام

 تجلیل نماینده ولی فقیه در کاشان از اساتید مدرسه علمیه نراق + عکس

 تجلیل نماینده ولی فقیه در کاشان از اساتید مدرسه علمیه نراق + عکس

 تجلیل نماینده ولی فقیه در کاشان از اساتید مدرسه علمیه نراق + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha